Zapisz się na:
Pressletter

”Twój Styl” z płytą na walentynki

autor: Anna Wiśniewska

16.01.2007 09:17
Do całego 300-tys. nakładu lutowego wydania miesięcznika ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) dołączono płytę CD z miłosnymi przebojami. Cena tytułu pozostała bez zmian – 9,90 zł.
Utwory na płytę wybrały m.in. Małgorzata Foremniak, Magdalena Cielecka, Natalia Kukulska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Jolanta Fraszyńska i Grażyna Torbicka. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i prasie (”Pani”). Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 243 913 egz. (dane ZKDP).
 
(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Zmarł jeden z najstarszych polskich dziennikarzy sportowych

Wydawca "Rzeczpospolitej" przestaje płacić za służbowe komórki

Policja przed posłami tłumaczyła się z zatrzymania dziennikarzy w PKW

"Gazeta Wyborcza" w Trójmieście i Poznaniu będzie mieć nowych naczelnych

Joanna Miziołek po pięciu latach odchodzi z "Polska The Times"


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wydawca "Wprost" wyprowadza biznes z Polski

PMPG przenosi część biznesu za granicę. Wydawca tygodnika "Wprost", którego publikacje latem tego roku rozpoczęły aferę taśmową, a ostatnio zmusiły marszałka Radosława Sikorskiego, by tłumaczył się z rozliczonych kilometrów, ucieka przed zbyt skomplikowanym systemem podatkowym.

"Grafik płakał jak retuszował", czyli odmieniona Ewa Kopacz na okładce

Kiedy już wydawało nam się, że fantazja grafików w odmienianiu twarzy gwiazd na okładkach niczym nas już nie zaskoczy, naszym oczom ukazała się odmieniona Ewa Kopacz. Czy taki retusz przystoi w przypadku pani premier?

Mowę odbiera, dech zapiera

Wczoraj w ramach codziennego przeglądu reklam i odkładania ich do kolejnego podsumowania natykam się na taką serię. I znów mi mowę odjęło.

Losy Google News w Hiszpanii pokazują hipokryzję tradycyjnych mediów

Hiszpanom nie udało się wydoić Google'a – gigant zamknął Google News zamiast zgadzać się płacić absurdalny podatek od linkowania. Co na to wydawcy? Wystraszyli się, że stracą dodatkowe źródło ruchu, i... domagają się od państwa, aby zmusiło Google News do powrotu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine