Zapisz się na:
Pressletter

”Twój Styl” z płytą na walentynki

autor: Anna Wiśniewska

16.01.2007 09:17
Do całego 300-tys. nakładu lutowego wydania miesięcznika ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) dołączono płytę CD z miłosnymi przebojami. Cena tytułu pozostała bez zmian – 9,90 zł.
Utwory na płytę wybrały m.in. Małgorzata Foremniak, Magdalena Cielecka, Natalia Kukulska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Jolanta Fraszyńska i Grażyna Torbicka. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i prasie (”Pani”). Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 243 913 egz. (dane ZKDP).
 
(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Oburzeni redaktorzy naczelni piszą do prezydenta Krakowa

Udziały w rynku dystrybucji prasy: Kolporter - 50 proc., Ruch - 31,4 proc.

Amerykański miliarder przejmuje wydawcę magazynu "Art & Business"

Szkockie wydawnictwo korzysta z outsourcingu w Indiach

W czerwcu najczęściej cytowano "Rzeczpospolitą"


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Podatkowa

Przegląd mediów

Syn Wildsteina OSTRO o śmierci Jana Kulczyka!

Syn Bronisława Wildstaina, Dawid na swoim profilu na Facebooku zamieścił wpis, w którym odniósł się do wczorajszej śmierci polskiego milionera, Jana Kulczyka. Zbulwersowany dziennikarz skupił się przede wszystkim na krytyce medialnego szumu wokół śmierci biznesmena. Bardzo nie podoba mu się nastrój żałoby i to co dzieje się w sieci i w TVN24.

Papierowy miliarder wchodzi w ArtNews

Dawne Abbey House z NewConnect łączy się z amerykańskim wydawcą magazynów o sztuce, kontrolowanym przez Petera Branta.

Testujemy Windows 10 – Spider’s Web TV

W końcu jest! Możecie go pobrać i używać, praktycznie za darmo i bez „haczyków”. Ale czy warto? Wyznajemy zasadę, że jeden obrazek potrafi przekazać więcej, niż tysiąc słów. A my mamy dla was wideo.

9 trendów z Cannes Lions 2015

Przejrzałam wreszcie wszystkich nagrodzonych w tym roku podczas festiwalu w Cannes. Trochę jestem rozczarowana wynikami – wśród nagrodzonych znalazło się wiele kampanii podobnych do tych, które były nagradzane w poprzednich latach.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine