Zobacz także:
 
Newsy
Prasa

”Twój Styl” z płytą na walentynki

autor: Anna Wiśniewska

16.01.2007 09:17
Do całego 300-tys. nakładu lutowego wydania miesięcznika ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) dołączono płytę CD z miłosnymi przebojami. Cena tytułu pozostała bez zmian – 9,90 zł.
Utwory na płytę wybrały m.in. Małgorzata Foremniak, Magdalena Cielecka, Natalia Kukulska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Jolanta Fraszyńska i Grażyna Torbicka. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i prasie (”Pani”). Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 243 913 egz. (dane ZKDP).
 
(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Karol Skorupski został dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network

"Wysokie Obcasy" zrezygnowały z felietonów Joanny Szczepkowskiej

Wicenaczelny "Przeglądu Lotniczego" domaga się przeprosin od "GPC"

Tylko "Polityka" i "W Sieci" w wyższej cenie przed świętami

Egmont wprowadza pismo dla fanek Myszki Minnie


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Przegląd mediów

Wolę teatr!

Myślenie i sposób bycia dziennikarzy i polityków wraz z dojrzewaniem ustroju „mediokracji" bardzo się do siebie upodabniają, a współpraca obu części środowiska politycznego przechodzi w formy symbiotyczne.

Lokowanie polityków

W telewizji modny jest obecnie tzw. product placement, czyli lokowanie produktu. O ile jednak lokowanie w telewizji produktów odzieżowych, spożywczych czy motoryzacyjnych zostało przez widzów zaakceptowane, o tyle lokowanie tam produktów różnych partii politycznych w postaci polityków tych partii wciąż budzi kontrowersje.

Rehumanizacja

Marketing to – w moim rozumieniu tego słowa – „budowanie rynku” dla Twoich produktów i usług. Tradycyjnie był nierozerwalnie związany z budowaniem relacji. Jeśli chciałem Ci coś sprzedać, niezależnie od tego, czy był to produkt, usługa czy idea, musiałem nawiązać z Tobą relację. Sprawić, żebyś mnie – sprzedawcę – polubił, zaufał mi i w końcu coś ode mnie kupił.

W branży badawczej dzieje się lepiej

Tak wynika z audytu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) za rok 2013. Wzięło w nim udział 15 podmiotów, których obrót wyniósł 583 mln złotych netto. Większość firm, które wzięły udział w badaniu, miała za sobą dobry rok. Wygląda więc na to, że branża badawcza zaczyna powoli wydobywać się z recesji.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine