Zapisz się na:
Pressletter

”Twój Styl” z płytą na walentynki

autor: Anna Wiśniewska

16.01.2007 09:17
Do całego 300-tys. nakładu lutowego wydania miesięcznika ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) dołączono płytę CD z miłosnymi przebojami. Cena tytułu pozostała bez zmian – 9,90 zł.
Utwory na płytę wybrały m.in. Małgorzata Foremniak, Magdalena Cielecka, Natalia Kukulska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Jolanta Fraszyńska i Grażyna Torbicka. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i prasie (”Pani”). Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 243 913 egz. (dane ZKDP).
 
(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wiesław Podkański pozostaje prezesem Izby Wydawców Prasy, ale w zarządzie są zmiany

Paweł Lisicki dostanie odszkodowanie za zwolnienie z "Uważam Rze"

W poznańskiej "GW" przeciwni jawnemu wspieraniu Komorowskiego przez centralę

Anna Marszałek i Bertold Kittel nie skompromitowali dziennikarstwa śledczego i wygrali z REM

Sąd: Domosławski ma przeprosić wdowę po Kapuścińskim i musi zrezygnować z fragmentu jego biografii


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Jak oni się chwalą, czyli przesłuchanie prezesów TVP

Ostatni dzień przesłuchań kandydatów do zarządu TVP zarezerwowany był dla obecnych władz telewizji. Przed członkami rady nadzorczej stawili się kolejno dwaj wiceprezesi spółki: Bogusław Piwowar i Marian Zalewski oraz prezes Juliusz Braun. Wszyscy przekonywali, że przez ostatnie cztery trudne dla TVP lata udało się odnieść wiele sukcesów. Dobre samopoczucie zmącili im jednak członkowie rady co i raz przebąkując o programowej mizerii.

Google skupi się na Internecie Rzeczy

Rzeczywistość wirtualna, płatności i Internet Rzeczy - oto na czym Google skupi się w tym roku.

Chcesz mieć angażujący fanpage? Zobacz, jakich treści oczekują internauci

Użytkownicy deklarują, że w mediach społecznościowych dołączają do profili marek przede wszystkim po to, by dowiadywać się o nich więcej. Na fanpage'ach najbardziej cenią treści informacyjne, ale chętniej dzielą się kontentem rozrywkowym lub związanym z ich pasjami - to wyniki kolejnej edycji badania Wave 8, które jest prowadzone przez dom mediowy Universal McCann cyklicznie, na całym świecie. Dane, które prezentujemy, dotyczą wyłącznie polskiego internetu.

Twitter zrobił nam niespodziankę tuż przed Google I/O

Kilka miesięcy temu, pisaliśmy o tym jak Twitter, publikując dostępne dla programistów biblioteki SDK umożliwiające korzystanie z jego usług, próbuje poprawić stosunki z twórcami aplikacji.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine