Zobacz także:
 
Newsy
Prasa

”Twój Styl” z płytą na walentynki

autor: Anna Wiśniewska

16.01.2007 09:17
Do całego 300-tys. nakładu lutowego wydania miesięcznika ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) dołączono płytę CD z miłosnymi przebojami. Cena tytułu pozostała bez zmian – 9,90 zł.
Utwory na płytę wybrały m.in. Małgorzata Foremniak, Magdalena Cielecka, Natalia Kukulska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Jolanta Fraszyńska i Grażyna Torbicka. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i prasie (”Pani”). Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 243 913 egz. (dane ZKDP).
 
(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Krawczyk będzie dyrektorem rozwoju redakcyjnego także w Polskapresse

Tylko jedna trzecia zespołu "Dziennika Wschodniego" mogła objąć udziały

Polskapresse i Media Regionalne sprzedają wspólne pakiety reklamowe

Mariusz Kowalewski naczelnym pisma wydawanego przez Niepokonani 2012

Wydawcy chcą zmian w prawie do walki z piractwem i pasożytnictwem w sieci


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Przegląd mediów

Gazeta złapała telewizję. Jak dziennikarze wpadli w sidła wzajemnych prowokacji

Brytyjscy dziennikarze śledczy chcieli zdemaskować handlarzy dziećmi. Nagrali swoich bułgarskich kolegów po fachu.

Serwisy wideo nie niszczą płatnej TV

Kolejne badania amerykańskiego rynku, 
na którym Netflix 
ma już prawie 36 mln użytkowników, zaprzeczają dotychczasowym wynikom.

Dotyk jest lepszy niż klawiatura i touchpad?

O tym, że dotyk jest chyba najbardziej intuicyjnym i naturalnym dla człowieka interfejsem, który można wykorzystać do sterowania, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Potwierdzają to nie tylko badania zlecane na rzecz zarówno różnych instytutów, jak i firm takich jak Intel, które ciągle starają się polepszać wrażenia użytkowników płynące z interakcji z nowoczesnym sprzętem i technologiami.

Truevertising: kilimandżaro reklamy

Są reklamy, które bez względu na ich twórców oraz ilość włożonego w realizację wysiłku nikną zanim świat zdąży o nich na dobre usłyszeć.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine