Zapisz się na:
Pressletter

”Twój Styl” z płytą na walentynki

autor: Anna Wiśniewska

16.01.2007 09:17
Do całego 300-tys. nakładu lutowego wydania miesięcznika ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) dołączono płytę CD z miłosnymi przebojami. Cena tytułu pozostała bez zmian – 9,90 zł.
Utwory na płytę wybrały m.in. Małgorzata Foremniak, Magdalena Cielecka, Natalia Kukulska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Jolanta Fraszyńska i Grażyna Torbicka. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i prasie (”Pani”). Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 243 913 egz. (dane ZKDP).
 
(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Dziennik Łódzki" zwalnia wicenaczelną z oszczędności

Sylwester Latkowski: „Redakcja nie barykadowała się przed komornikiem”

Infor Biznes przegrał w sądzie z firmą pressclippingową

Prawnik "Wprost" żąda od "Wyborczej" usunięcia tekstu o komorniku w redakcji

Roman Giertych wysłał komornika do "Wprost" po 100 tys. zł


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Przegląd mediów

Media zamieniają rozrywkę w gówno

Media - jak wiadomo - opierają się na magii. Dziś widać to wyraźnie. W magiczny sposób zamieniają dobre filmy w żałosne reklamy, publiczne debaty - w obrzucanie się błotem, a rozrywkę - w gówno. Niestety, nie mam innego słowa.

Teraz TVP wypełnia misję

Publiczna telewizja potraktowała bez dyskryminacji Kampanię przeciw Homofobii: przyjęła do darmowej emisji jej spot "Najbliżsi obcy" na rzecz legalizacji jednopłciowych związków na takich samych zasadach, jak przyjmuje spoty innych organizacji. Obowiązek "stwarzania organizacjom pożytku publicznego możliwości nieodpłatnego informowania o prowadzonej przez te organizacje działalności nieodpłatnej" nakłada na TVP ustawa o radiofonii i telewizji.

Efekt balansowania na granicy fikcji i rzeczywistości

Fikcja jest zjawiskiem, z którym najczęściej mamy do czynienia w przypadku literatury lub filmu. Odpowiednia transformacja faktów umożliwia wykreowanie świata niezależnego wobec rzeczywistości. Na tej właśnie zasadzie powstają fikcyjne postacie, sytuacje, zjawiska, także wspomniane światy. Co jednak w sytuacji, gdy wytworem fikcji jest firma, której efekty pracy możemy doświadczać… w rzeczywistości?

Kampanie blogowe: ING Bank Śląski – „Liczą się ludzie”

Obserwuję, że kampanie blogowe stają się istotnym elementem działań reklamowych. A grono blogerek i blogerów występujących w kampaniach blogowych, poszerza się o nowe osoby, co tym bardziej cieszy.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
grafik dtp
ilustrator
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine