Zapisz się na:
Pressletter

”Twój Styl” z płytą na walentynki

autor: Anna Wiśniewska

16.01.2007 09:17
Do całego 300-tys. nakładu lutowego wydania miesięcznika ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) dołączono płytę CD z miłosnymi przebojami. Cena tytułu pozostała bez zmian – 9,90 zł.
Utwory na płytę wybrały m.in. Małgorzata Foremniak, Magdalena Cielecka, Natalia Kukulska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Jolanta Fraszyńska i Grażyna Torbicka. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i prasie (”Pani”). Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 243 913 egz. (dane ZKDP).
 
(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Żelazny za Szczepłka zastępcą kierownika działu sportowego „Rzeczpospolitej”

50-latkowie czytają więcej i zarabiają więcej

Właścicielowi "Wprost" w pierwszym półroczu wzrósł zysk, choć spadły przychody

Wojciech Krzyżaniak przestaje być naczelnym „Kropki TV”

„Logo” odświeżyło makietę i pozyskało felietonistów


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Przegląd mediów

Google pokazało, jak wykorzysta drony do dostaw

Google opublikowało film prezentujący projekt systemu dostaw przesyłek z wykorzystaniem dronów, czyli bezzałogowych statków latających.

Rośnie sprzedaż muzyki w internecie. Spotify i Deezer wzmacniają polski rynek

Polski rynek muzyczny śpiewałby cienkim głosem, gdyby nie rozkwit serwisów streamingowych. W I połowie 2014 r. internauci wykupili w nich o 61 proc. więcej subskrypcji niż rok wcześniej.

Miniversum - Świat w skali mikro skupiony w centrum miasta

W dużych, zatłoczonych miastach trudniej zareklamować i zwrócić uwagę na konkretne miejsca. Mowa szczególnie o tych, położonych ma uboczu lub ukrytych w rzadko uczęszczanych zaułkach. Trzeba wtedy do ludzi wyjść, dać się poznać i powalczyć o klienta w przestrzeni miejskiej. Rzecz jasna zapomnijmy o osobach rozdających ulotki – to żaden sposób na zainteresowanie kogokolwiek. Można jednak zrobić to tak, aby przechodnie zamiast omijać Twoją reklamę szerokim łukiem (jak np. w przypadku osób usilnie wkładających nam w dłoń ulotki), lgnęli do niej, chcieli dowiedzieć się, czego dotyczy i co promuje.

Pierwsza w Polsce kampania oparta na monitoringu i rozpoznawaniu obrazu

Zaczyna się robić coraz bardziej ciekawie jeśli chodzi o zastosowanie technologii rozpoznawanie obrazu w marketingu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine