Zapisz się na:
Pressletter

”Twój Styl” z płytą na walentynki

autor: Anna Wiśniewska

16.01.2007 09:17
Do całego 300-tys. nakładu lutowego wydania miesięcznika ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) dołączono płytę CD z miłosnymi przebojami. Cena tytułu pozostała bez zmian – 9,90 zł.
Utwory na płytę wybrały m.in. Małgorzata Foremniak, Magdalena Cielecka, Natalia Kukulska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Jolanta Fraszyńska i Grażyna Torbicka. Wydanie wspiera kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat) i prasie (”Pani”). Za kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Happy Hours, a za zakup mediów Mediaedge:cia. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika po trzech kwartałach ub.r. wyniosła 243 913 egz. (dane ZKDP).
 
(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



„Rz”: Rząd chce znieść limity kosztów uzyskania przychodów przez twórców

Miesięcznik „Kobieta i Życie” poprawił sprzedaż w listopadzie

Duże brytyjskie wydawnictwo rezygnuje z profesjonalnych fotoreporterów

Szymon Hołownia został felietonistą "Tygodnika Powszechnego"

Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w 2015 roku. Analiza miesiąc po miesiącu


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Anna Wiśniewska


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Maciej Walaszczyk nowym wydawcą "Wiadomości"

Nowym wydawcą bocznych wydań "Wiadomości" w TVP1 został Maciej Walaszczyk - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz do tej pory związny był gazetą "Nasz Dziennik".

UOKiK wprowadza nową politykę karania

Dotychczasowe metody UOKiK się nie sprawdziły, zostanie więc wdrożona inna polityka karania.

Nowa forma reklamy na Twitterze będzie atakowała użytkowników tuż po wejściu do aplikacji

W przeddzień ogłoszenia całorocznego sprawozdania finansowego Twitter wprowadza nowy format reklamowy – First View. To wideo wyświetlane użytkownikom na samej górze wszystkich wiadomości.

9 cech nowoczesnej strony WWW, które w 2016 roku trzeba znać

Strony WWW podlegają ewolucji zgodnej z nowymi możliwościami, jakie daje technologia. Ale znaczący wpływ na ich design mają także największe firmy, które często są inspiracją, i wyznaczają kierunki rozwoju.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
ilustrator
tłumacz
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine