Zobacz także:
 
Newsy
Prasa

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Krawczyk będzie dyrektorem rozwoju redakcyjnego także w Polskapresse

Tylko jedna trzecia zespołu "Dziennika Wschodniego" mogła objąć udziały

Polskapresse i Media Regionalne sprzedają wspólne pakiety reklamowe

Mariusz Kowalewski naczelnym pisma wydawanego przez Niepokonani 2012

Wydawcy chcą zmian w prawie do walki z piractwem i pasożytnictwem w sieci


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Tomasz Adamek pozwie Wprost

Warszawa. Bokser Tomasz Adamek (38 l.), który w najbliższych wyborach będzie starał się o mandat europosła z ramienia Solidarnej Polski, w specjalnym oświadczeniu zapowiedział proces przeciwko tygodnikowi "Wprost" za tekst "Bóg, mafia i ojczyzna", w którym dziennikarze - powołując się na książkę wydaną w 2007 r. - opisują kontakty Adamka z mafią, branie dopingu oraz poruszają kwestie rzekomego antysemityzmu boksera.

Kino mocniej wkroczy do domów

TCL i Imax rewolucjonizują sposób oglądania filmów. Udostępnią je w dniu premiery na małym ekranie.

Truevertising: kilimandżaro reklamy

Są reklamy, które bez względu na ich twórców oraz ilość włożonego w realizację wysiłku nikną zanim świat zdąży o nich na dobre usłyszeć.

Klienci umieją liczyć. "Złote lata" na rynku reklamy nie wrócą

Mediacap, do niedawna działająca w tradycyjnej reklamie, w zeszłym roku przejęła dwie spółki z branży interaktywnej - agencję The Digitals i firmę badawczą Grupa IQS. O tym, jakie motywy stały za tymi transakcjami rozmawiamy z Jackiem Olechowskim, prezesem Mediacap i polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
fotoreporter

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine