Zapisz się na:
Pressletter

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Agencja MDI znowu ciągnie przed sąd Cezarego Łazarewicza

Stowarzyszeniu Prasy Lokalnej nie podoba się rozwój Polskapresse

W "Rzeczpospolitej" i innych redakcjach Gremi sprzątają biurka przed wizytą prezydenta

Mariusz Gierszewski odchodzi z NaTemat.pl, ale zostaje w dziennikarstwie

”Teleprogram” i ”TV Przewodnik” należą teraz do Polskapresse


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Dzień z życia lesbijek w TVP. Pawłowicz oburzona spotem

TVP wyemituje spot nakręcony w ramach kampanii na rzecz związków partnerskich. Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz jeszcze filmu nie widziała, a już grzmi o łamaniu konstytucji i domaga się wyciągnięcia konsekwencji wobec członków zarządu TVP.

Wielkie swatanie rolnika w TVP, czyli jak naturszczyk wygrywa z plastikiem

Telewizja publiczna postanowiła w tym roku znaleźć żonę dla rolnika. Wygląda na to, że znalazła coś innego. Format, który może okazać się hitem nie tylko jednego sezonu. A przy okazji udowodnić, że czasem warto odstawić na bok wyśrubowane wymagania reklamodawców i otworzyć się na widzów zwykle przez telewizje dyskryminowanych.

Red Bull przez 11 lat nie dodawał skrzydeł

W ciągu ostatnich kilku dni marka Red Bull zdobyła na świecie spory rozgłos z powodu ugody sądowej z klientem, na jaką przystała. W wielkim skrócie chodzi o to, że Benjamin Careathers, który przez kilkanaście lat zaciekle spożywał napój energetyczny tej firmy, nie odczuwał efektu “dodawania skrzydeł”. Mylące obietnice reklamowe stały się głównym powodem wniesienia oskarżenia.

Obsługa klienta e-commerce – 5pillows

Obsługa klienta e-commerce nie jest łatwym zadaniem, na szczęście na polskim rynku pojawiają się coraz to nowe narzędzia ułatwiające prace firmom internetowym. Jedną z takich aplikacji jest 5pillows, polska aplikacja z gdańskim rodowodem. Służy do zarządzania zgłoszeniami klientów – zarówno zgłoszeń przychodzących mailem, jak też poprzez kanały społecznościowe.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine