Zapisz się na:
Pressletter

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W sobotę "Polski Kuriera Lubelskiego" już nie będzie

Amerykańskie władze nie chciały zapłacić okupu za dziennikarza, którego zabili dżihadyści

Marquard zwolnił korektorów i asystentów redaktorów naczelnych

Wydawca "Rzeczpospolitej" nie zamierza płacić odszkodowania za publikację z czasów Presspubliki

Ewa Barlik będzie dyrektorem Biura Reklamy Gazet Lokalnych


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Arabska policja zamyka strony internetowe

Policja obyczajowa Arabii Saudyjskiej zamknęła około 850 kont na Twitterze i stron internetowych podejrzanych o to, że ich intencją jest "szerzenie ateizmu" - podał saudyjski dziennik "Al-Iktisadija".

Drony podbijają świat. Zadomowiły się także w Polsce

Agencje reklamowe, fotografowie ślubni, filmowcy, a nawet dostawcy internetu – małe bezzałogowe samoloty wykorzystuje komercyjnie coraz więcej firm. Wydłuża się też lista tych, które je projektują i produkują.

Poczułam moc!

To zadziwiające, a nawet zabawne jaka w dalszym ciągu panuje niewiedza w naszym kraju właśnie na temat marketingu czy PR

Movie Emoji – jedna z lepszych kampanii w trendzie „Do you speak visual”

Movie Emoji to jedna z lepszych kampanii wpisujących się w trend „Do you speak visual” (posługiwanie się w komunikacji szeroko pojętym obrazem a nie tekstem), jakie widziałam ostatnio.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów





Freelinker

fotoreporter
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine