Zapisz się na:
Pressletter

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Samuel Pereira za mało znany dla Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Murdoch na prasie w Wielkiej Brytanii traci, a nie zarabia

Krzysztof Czabański wyrzucony z tygodnika "W Sieci" i serwisu wPolityce.pl

Tygodniki opinii z podwójnymi wydaniami na święta

Będzie nowy COO w Ringier Axel Springer AG


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Tomasz Kammel próbuje swoich sił na YouTube. Robi to naprawdę nieźle, ale mało kto go ogląda

Coraz więcej osób “z telewizji” decyduje się na stworzenie swojego kanału na YouTube. Jakiś czas temu do tego grona dołączył Tomasz Kammel, który na swoim kanale mówi, jak się poprawnie komunikować.

TVP Kultura w wysokiej rozdzielczości

Kanał, który dziś jest nadawany na tzw. multipleksie trzecim naziemnej telewizji cyfrowej może zostać przeniesiony na planowany dopiero ósmy multipleks w wersji HD – poinformował Juliusz Braun, prezes TVP.

Gdy w określeniu "Lovebrand" zaczyna brakować "Love"

4 lata temu pisałem na blogu o Abercrombie & Fitch w kontekście marki, angażującej w udany sposób 5 zmysłów klientów. Nie sądziłem, że w tak niedługim czasie, właśnie ona stanie się przykładem firmy, która traci kontakt ze swoją grupą docelową i najwierniejszymi klientami. Obserwując aktualną sytuację, wiele na to wskazuje.

Aplikacje roku 2014 na Androida. Zobacz najciekawsze propozycje Google

W tym roku amerykański koncern z Mountain View wyróżnił 80 aplikacji, z czego większość stanowią bezpłatne propozycje. Interaktywnie.com wybrało z listy Google programy, które warto zainstalować.

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine