Zapisz się na:
Pressletter

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Fundacja Instytut Reportażu założyła własne wydawnictwo

Poparcie "The Sun" dla niepodległości Szkocji może zdecydować o wynikach referendum

Media Regionalne wydadzą tygodnik "Nowiny Goleniowa i Nowogardu"

"Niezbędnik Ogrodnika" to nowy tytuł Agory

Dwutygodnik "Viva!" od dziś kosztuje 3,29 zł


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

BSkyB dostało zielone światło do utworzenia Sky Europe

Komisja Europejska i Austriacki Federalny Urząd Ochrony Konkurencji zgodziły się na to, by platformy satelitarne BSkyB, SKy Italia i Sky Deutschland stały się jedną gigantyczną firmą: Sky Europe.

Portret Matki-Polki-Telewidzki. Co Polki oglądają w telewizji?

Telewizja kobieca ma się w naszym kraju coraz lepiej. To już nie tylko kanały będące lufcikiem z widokiem na świat kobiet, ale kanały z ogromnym potencjałem i widownią. Po prezentacji ramówek TVN Style i poniedziałkowej Polsat Cafe, warto zadać sobie pytanie - Co dziś Polki oglądają w telewizji?

Smartwatch jako narzędzie szpiegowskie? Uważaj, co na siebie zakładasz

Zaawansowane technologicznie gadżety, które nosimy na sobie (ang. wearables), takie jak smartwatche czy okulary Google Glass, to nowa klasa sprzętu, który umożliwiająca dostęp do internetu. Eksperci z Kaspersky Lab przyjrzeli się im, by sprawdzić, czy oprócz nowych funkcjonalności nie niosą ze sobą nowych niebezpieczeństw.

Interaktywna witryna sklepowa

Polacy szczególnie polubili elektroniczną formę zakupów, o czym świadczy nasza obecność w europejskiej czołówce większości badań z zakresu E-Commerce’u.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine