Zapisz się na:
Pressletter

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Reporterzy bez Granic ujawniają instrukcje chińskich cenzorów

Umorzono proces dziennikarki oskarżonej za brak autoryzacji

Akcje Wirtualnej Polski po 32 zł

Erytrea największym cenzorem prasy, tuż za nią Korea Północna

Edipresse Polska wygrywa w sądzie z Anną Janicką


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

TVP Kultura: 22 godziny misji na dobę

Kulturalne getto czy telewizja przyszłości dla kreatywnych? TVP Kultura obchodzi dziesiąte urodziny.

Przejęci i wyrzuceni. LeasingTeam zwalnia pracowników TVP

Agencja pracy LeasingTeam, która w lipcu zeszłego roku przejęła ponad 400 pracowników Telewizji Polskiej, teraz ich zwalnia. Dlaczego? Bo nie ma dla nich pracy. TVP coraz rzadziej składa zamówienia, które mieli wykonywać.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Pozbywamy się telewizorów, by produkcje Polsatu, TVN i TVP oglądać w sieci

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine