Zapisz się na:
Pressletter

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Maciej Walaszczyk z „Naszego Dziennika” został wydawcą „Wiadomości” TVP 1

Norweska musiała wyjechać z Turcji prawdopodobnie z powodu narzeczonego

„Rz”: Rząd chce znieść limity kosztów uzyskania przychodów przez twórców

Miesięcznik „Kobieta i Życie” poprawił sprzedaż w listopadzie

Duże brytyjskie wydawnictwo rezygnuje z profesjonalnych fotoreporterów


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Maciej Walaszczyk nowym wydawcą "Wiadomości"

Nowym wydawcą bocznych wydań "Wiadomości" w TVP1 został Maciej Walaszczyk - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz do tej pory związny był gazetą "Nasz Dziennik".

UOKiK wprowadza nową politykę karania

Dotychczasowe metody UOKiK się nie sprawdziły, zostanie więc wdrożona inna polityka karania.

Nowa forma reklamy na Twitterze będzie atakowała użytkowników tuż po wejściu do aplikacji

W przeddzień ogłoszenia całorocznego sprawozdania finansowego Twitter wprowadza nowy format reklamowy – First View. To wideo wyświetlane użytkownikom na samej górze wszystkich wiadomości.

9 cech nowoczesnej strony WWW, które w 2016 roku trzeba znać

Strony WWW podlegają ewolucji zgodnej z nowymi możliwościami, jakie daje technologia. Ale znaczący wpływ na ich design mają także największe firmy, które często są inspiracją, i wyznaczają kierunki rozwoju.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
korektor
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine