Zobacz także:
 
Newsy
Prasa

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


"Wysokie Obcasy" zrezygnowały z felietonów Joanny Szczepkowskiej

Wicenaczelny "Przeglądu Lotniczego" domaga się przeprosin od "GPC"

Tylko "Polityka" i "W Sieci" w wyższej cenie przed świętami

Egmont wprowadza pismo dla fanek Myszki Minnie

Edipresse sonduje rynek pism dla ojców


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Wolę teatr!

Myślenie i sposób bycia dziennikarzy i polityków wraz z dojrzewaniem ustroju „mediokracji" bardzo się do siebie upodabniają, a współpraca obu części środowiska politycznego przechodzi w formy symbiotyczne.

Lokowanie polityków

W telewizji modny jest obecnie tzw. product placement, czyli lokowanie produktu. O ile jednak lokowanie w telewizji produktów odzieżowych, spożywczych czy motoryzacyjnych zostało przez widzów zaakceptowane, o tyle lokowanie tam produktów różnych partii politycznych w postaci polityków tych partii wciąż budzi kontrowersje.

Rehumanizacja

Marketing to – w moim rozumieniu tego słowa – „budowanie rynku” dla Twoich produktów i usług. Tradycyjnie był nierozerwalnie związany z budowaniem relacji. Jeśli chciałem Ci coś sprzedać, niezależnie od tego, czy był to produkt, usługa czy idea, musiałem nawiązać z Tobą relację. Sprawić, żebyś mnie – sprzedawcę – polubił, zaufał mi i w końcu coś ode mnie kupił.

W branży badawczej dzieje się lepiej

Tak wynika z audytu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) za rok 2013. Wzięło w nim udział 15 podmiotów, których obrót wyniósł 583 mln złotych netto. Większość firm, które wzięły udział w badaniu, miała za sobą dobry rok. Wygląda więc na to, że branża badawcza zaczyna powoli wydobywać się z recesji.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
dziennikarz prasowy

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine