Zapisz się na:
Pressletter

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Apel do prokuratury: "Nie można dopuścić do tego, by winni zabójstwa Ziętary pozostali bezkarni"

Paweł Kukiz grozi, że dopadnie dziennikarzy "ujawniaczy"

W mediach Jarosław Kaczyński dogania Ewę Kopacz

Ringier Axel Springer Polska pracuje dla Biedronki

Agora jest koproducentem „Disco Polo” (wideo)


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Rzeczpospolita

Przegląd mediów

Spotify sięga po pomoc Goldman Sachs

Popularny serwis muzyczny chce pozyskać od nowych inwestorów 500 mln USD. W zdobyciu pieniędzy pomoże bank Goldman Sachs.

Wstępne zarzuty dla powiązanego z zamachem na "Charlie Hebdo"

Francuskie władze postawiły w czwartek wstępny zarzut udziału w zorganizowanej grupie przestępczej planującej zamachy terrorystyczne mężczyźnie łączonemu z braćmi odpowiedzialnymi za atak na "Charlie Hebdo". Do czasu zakończenia śledztwa pozostanie w areszcie.

Jaki był rok 2014 dla komunikacji mobilnej? Co nas czeka w kolejnym?

Za nami bardzo ciekawy rok w branży komunikacji mobilnej. Wydarzeniem ostatnich 12 miesięcy w Polsce był na pewno pierwszy od 2009 roku spadek liczby wysłanych wiadomości SMS, który potwierdza światowe trendy dotyczące wzrostu zainteresowania użytkowników komunikatorami mobilnymi. Kolejne raporty wskazują na rosnącą popularność smartfonów i tabletów, co z kolei w 2014 roku zaowocowało pierwszymi w Polsce wdrożeniami powiadomień PUSH w aplikacjach mobilnych - pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie Infobip.

Książka z materiałem wybuchowym, czyli jak wzbudzić emocje w czytelniku

Scena rozbrajania bomby pojawia się w niemal każdym filmie sensacyjnym i zawsze towarzyszy jej zegar, który odmierza czas do eksplozji, trzymając nas w napięciu do ostatniej sekundy. Tak jak najnowsza książka Jamesa Pattersona Private Vegas, która została wyposażona w ładunek wybuchowy.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
webdesigner
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine