Zapisz się na:
Pressletter

Krystyna Kaszuba konsultantem Hachette i Burdy



30.05.2006 09:22
Krystyna Kaszuba 1 czerwca przestaje być doradcą zarządu Edipresse Polska SA. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podpisała dwuletni kontrakt, według którego ma być konsultantem łączących się firm Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska.
Szefostwo wydawnictw odmówiło wczoraj komentarza, informując, że szczegóły będą podane dziś w komunikacie. Z Krystyną Kaszubą nie udało nam się skontaktować. Według nieoficjalnych informacji miałaby ona zostać także członkiem zarządu powstającej spółki Hachette Filipacchi Burda Polska. Ponadto nadal będzie wykładać teorię pism luksusowych w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Krystyna Kaszuba była redaktor naczelną miesięcznika ”Twój Styl”, potem wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska SA, a ostatnio doradcą zarządu Edipresse Polska SA i jednocześnie doradcą prezesa wydawnictwa Burda Polska.
 
(CP)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Axel Springer, Burda i Bauer apelują do Putina

"Charlie Hebdo" ma problemy z uzupełnieniem zespołu redakcji

Długi Tom

Dziennikarze wzywają "Bild" do wstrzymania akcji przeciwko "chciwym Grekom"

"Wprost" budował sprzedaż aferą taśmową, a konkurencja filmami (analiza sprzedaży tydzień po tygodniu)


A A A


Inne artykuły







Jedynki gazet

Obserwator Lokalny

Przegląd mediów

Ukraiński dziennikarz zginął w Donbasie

Nie żyje ukraiński dziennikarz. Zginął w wyniku ostrzału w Donbasie – poinformowała telewizja TVN24 powołując się na źródła w ukraińskiej armii.

Czytelnicy chętniej płacą w sieci

Kolejni wydawcy wprowadzają płatne treści dla odbiorców w internecie. 
Bo ci, którzy już każą sobie płacić, notują wzrost liczby czytelników online.

Oto Newsweek Plus, czyli paywall, za który jestem gotów zapłacić

Od kilku dni wszyscy zastanawiają się, jak będzie wyglądać paywall w wykonaniu Newsweeka. Wiadomo, że będzie on dostępny pod nazwą Newsweek Plus i pozwoli na dostęp do płatnych treści za pośrednictwem urządzeń podłączonych do Internetu.

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Sztuczki pozycjonerów przestały być skuteczne, a zaczęły poważnie szkodzić. Specjaliści od marketingu w wyszukiwarkach muszą się dostosować do nowych wymagań Google, które bez litości karczuje farmy spamerskich linków. Teraz liczy się użytkownik i to, co jest dla niego ważne, czyli unikalne i angażujące treści opakowane w responsywnej formie.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
redaktor stron WWW
webdesigner
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine