Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 11, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięczniki dla mężczyzn z kilkunastoprocentowymi spadkami sprzedaży w styczniu

W styczniu 2016 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn odnotowały spadki sprzedaży w stosunku do tego samego miesiąca ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Najlepiej radził sobie w tym segmencie "Men's Health" (Motor Presse Polska) – 48 701 egz. (spadek o 17,04 proc.). Drugie miejsce w zestawieniu miał "Playboy" (Marquard Media Polska) – 32 057 egz. (spadek o 17,37 proc.). Niższą sprzedaż miało "Logo" (Agora SA) - 24 997 egz. (spadek o 16,54 proc.). Zestawienie zamyka miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska), który odnotował jednocześnie największy spadek - o 24,4 proc., do 20 762 egz.

Sprzedaż miesięczników
Create bar charts

(IKO, 11.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.