Miesięczniki dla mężczyzn z kilkunastoprocentowymi spadkami sprzedaży w styczniu
W styczniu 2016 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn odnotowały spadki sprzedaży w stosunku do tego samego miesiąca ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najlepiej radził sobie w tym segmencie "Men's Health" (Motor Presse Polska) – 48 701 egz. (spadek o 17,04 proc.). Drugie miejsce w zestawieniu miał "Playboy" (Marquard Media Polska) – 32 057 egz. (spadek o 17,37 proc.). Niższą sprzedaż miało "Logo" (Agora SA) - 24 997 egz. (spadek o 16,54 proc.). Zestawienie zamyka miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska), który odnotował jednocześnie największy spadek - o 24,4 proc., do 20 762 egz.
Sprzedaż miesięczników
Create bar charts
(IKO, 11.04.2016)