Miesięcznik „Mam Ogród" podniósł cenę, zwiększył objętość i nakład
Okładka marcowego numeru "Mam Ogród"
Po dwóch latach ukazywania się miesięcznika "Mam Ogród" Phoenix Press podniósł jego cenę o 30 groszy i zwiększył objętość o 20 stron.
Wczoraj ukazał się marcowy numer magazynu - ma 88 stron, kosztuje 2,80 zł i został wydany w zwiększonym nakładzie 175 tys. egzemplarzy (w ub.r. nakład marcowego wydania wynosił 154,7 tys., dane ZKDP). „Mam Ogród” został poszerzony o cykl tekstów poświęconych za każdym razem innym zagadnieniom. W najnowszym wydaniu są to „Szkodniki w ogrodzie”.
Magazyn został wsparty kampanią reklamową w TVP 1, TVP 2, Polsacie, kanałach tematycznych tych stacji, w pismach „Tina”, „Chwila dla Ciebie”, „Życie na Gorąco” oraz tytułach własnych wydawcy.
Średnia sprzedaż miesięcznika w okresie od stycznia do listopada 2015 roku wyniosła 80 220 egz. (dane ZKDP).
(IKO, 11.02.2016)