Dział: PRASA

Dodano: Listopad 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po trzech kwartałach "Polityka" jest przed "Newsweekiem"

W trzech kwartałach br. spośród tygodników opinii wyniki sprzedaży poprawił tylko "Tygodnik Powszechny". Największy spadek zanotował "Wprost".

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy okres styczeń-wrzesień br. "Polityka" (Polityka) zakończyła ze średnią 118 974 egz. (spadek o 1,95 proc.). Ten wynik pozwolił wyprzedzić jej głównego rywala, jakim jest "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 117 474 egz. (spadek o 1,74 proc.). Tygodnik "W Sieci" (Fratria) osiągnął średnią sprzedaż 75 663 egz. (spadek o 3,24 proc.).
Największy spadek sprzedaży w porównaniu z ub.r. miał "Wprost" (AWR Wprost) - o 33,03 proc., do 41 580 egz. Od kwietnia br. tygodnik ten nie przekroczył progu 40 tys. sprzedanych egz. Przypomnijmy, że pod koniec marca br. redaktorem naczelnym pisma został Tomasz Wróblewski, który zastąpił Sylwestra Latkowskiego. Tygodnik zmienił wtedy profil i więcej pisze o biznesie.
Sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) wzrosła o 5,51 proc. - do 18 765 egz.

(IKO, 19.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.