Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najbardziej spadła sprzedaż "Wprost" i "Gazety Polskiej", wzrosła "Przeglądu"

Jedynym tygodnikiem opinii, któremu w lipcu wzrosła sprzedaż, był "Przegląd". Mocno stracił "Wprost", który dobrą sprzedaż w ub.r. zawdzięczał materiałom dotyczącym tzw. afery podsłuchowej.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w lipcu br. "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął średnią sprzedaż ogółem 118 326 egz. (spadek o 8,18 proc.). Zaraz za nim znalazł się tygodnik "Polityka" (Polityka) - 117 341 egz. (spadek o 4,2 proc.).
Tygodnik "W Sieci" (Fratria) ze średnią sprzedażą ogółem 74 681 egz. (spadek o 5,16 proc.) wyprzedza "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 59 771 egz. (spadek o 3,52 proc.).
"Wprost" odnotował w lipcu najwyższy spadek sprzedaży (wśród tygodników opinii), bo aż o 55,04 proc. Rok temu swoją sprzedaż (83 243 egz.) tytuł ten zawdzięczał materiałom o aferze taśmowej, które pojawiły się w trzech wydaniach lipcowych. Dalej znalazły się "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie), której sprzedaż spadła o 20,63 proc., do 34 211 egz., "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) ze sprzedażą 17 961 egz. (wzrost o 1,21 proc.) i "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 17 700 egz. (spadek o 3,53 proc.).
Wśród wszystkich ogólnopolskich tygodników najwyższą sprzedaż miały: "Tygodnik Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) - 294 031 egz. (spadek o 6,53 proc.) i "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) - 123 907 egz. (spadek o 3,49 proc.).

(JS, 20.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.