"Avanti" poprawiło sprzedaż w drugim kwartale
W drugim kwartale 2015 roku tylko miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora SA) poprawił sprzedaż w porównaniu do tego samego okresu ub.r. Sprzedaż magazynu well-being "Women's Health" (Motor Presse Polska) jako miesięcznika to prawie 80 tys. egz.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najwyższą średnią sprzedaż wśród miesięczników dla kobiet o tematyce lifestylowej, zdrowym trybie życia i urodzie miał w drugim kwartale br. "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) - 181 153 egz. (spadek o 11,03 proc.). Wzrost średniej sprzedaży zanotowało "Avanti" - o 6,68 proc., do 105 799 egz. Z kolei największy spadek sprzedaży odnotował "Shape" (Marquard Media Polska) - o 26,96 proc., do 20 838 egz.
Średnia sprzedaż "Women's Health" (Motor Presse Polska), który jest miesięcznikiem od marca br. (wcześniej dwumiesięcznik) to 79 293 egz. W drugim kwartale br. średnia sprzedaż miesięcznika "Uroda Życia" (Edipresse Polska), który zadebiutował jesienią ub.r., wyniosła 62 993 egz.
(IKO, 09.09.2015)