Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 01, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"To & Owo" z tv guide'a przekształca się w magazyn nie tylko o telewizji

"To & Owo" od dziś w formule bardziej magazynowej

Od dzisiejszego wydania tygodnik "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) zmienia formułę, stawiając bardziej na materiały redakcyjne. Podobną zmianę wydawca przeprowadził w "Tele Tygodniu".

Nowa formuła "To & Owo" to ograniczenie omówień programu telewizyjnego na rzecz materiałów pod nazwą "Pakiet premium". Są poświęcone filmom, celebrytom, show-biznesowi oraz zagadnieniom dotyczącym technologii, telewizji kablowej i satelitarnej. Bauer podkreśla, że po takich zmianach "To & Owo" nie jest już typowym tv guide'em, ale: "magazynem poświęconym kulturze, filmowi, telewizji i technologiom z najbogatszym w segmencie programem TV".
Przypomnijmy, że od wczoraj w nowej formule ukazuje się też magazyn "Tele Tydzień". Spółka nie planuje jednak podobnych zmian w innych tv guide'ach. - Zmiany obejmują tylko te dwa tytuły - informuje Maciej Brzozowski, dyrektor PR Grupy Bauer Media.
Wprowadzeniu na rynek nowej formuły "To & Owo" towarzyszyć będzie kampania telewizyjna w stacjach grup TVP, Polsat, TVN. Za kreację spotów odpowiada Digit Art., a za zakup mediów MEC. Cena magazynu nie ulega zmianie, wynosi 1,99 zł.

(JM, 01.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.