Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 31, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa PMPG Polskie Media ma o 16 proc. mniejsze przychody

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej PMPG Polskie Media, wydawcy tygodnika "Wprost", w pierwszym półroczu 2015 roku wyniosły 25,7 mln zł i były o 16 proc. niższe niż w analogicznym okresie przed rokiem - poinformowała spółka.

Jak napisano w komunikacie, do pogorszenia sytuacji finansowej przyczyniły się fluktuacje na rynku reklamy, niestabilna sytuacja w sektorze przedsiębiorstw oraz spadek obrotu w transakcjach bezgotówkowych. Grupa zamknęła pierwsze półrocze 2015 roku z zyskiem z działalności operacyjnej na poziomie 2,6 mln zł.
Grupa PMPG informuje, że zmiany w linii redakcyjnej tygodnika "Wprost" spowodowały powrót reklamodawców. W marcu br. na stanowisku redaktora naczelnego Tomasz Wróblewski zastąpił Sylwestra Latkowskiego.

(AMP, 31.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.