Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 31, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer odświeża formułę „Tele Tygodnia”

„Tele Tydzień” od dziś będzie ukazywał się z nowymi materiałami redakcyjnymi pod wspólną nazwą „Tele Tydzień Plus”.

W nowej wersji tygodnika znajdą się m.in. teksty Stanisława Janickiego o kinie oraz reportaże przedstawiające dalsze losy bohaterów programu Elżbiety Jaworowicz. Pojawią się zagadnienia konsumenckie, kalendarium, a także cykl „Encyklopedia Zdrowia”. Cena będzie wynosić nadal 1,99 zł.
Wprowadzeniu na rynek nowej formuły pisma towarzyszyć będzie kampania telewizyjna w stacjach TVP, Polsat, TVN. Za kreację spotów odpowiada Digit Art., a za zakup mediów MEC.
„Tele Tydzień” to tv guide wydawany przez Wydawnictwo Bauer. Zawiera program telewizyjny 85 stacji.

(AMP, 31.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.