Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niemiecki eksperyment z pismem o gwiazdach YouTube zakończył się fiaskiem

Skierowane do fanów serwisu YouTube czasopismo “StarsTube” znika z niemieckojęzycznego rynku.

O zamknięciu pisma poinformowała jego redaktor naczelna Sarah Egner - za pośrednictwem filmu umieszczonego w serwisie YouTube. Przyczyny zakończenia publikacji nie zostały ujawnione. Pismo debiutowało w październiku ub.r. w cenie 1,50 euro. W lutym br. zmniejszono jego nakład z 60 tys. do 24 tys. egz.

(LL, 29.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.