Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okładka nowego "Wprost" taka jak "Newsweeka" sprzed dwóch lat

Okładka "Newsweek Polska" z 2013 roku i "Wprost" z wczoraj

Okładka najnowszego wydania "Wprost" (AWR Wprost) jest podobna do okładki tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) z lipca 2013 roku.

Okładka aktualnego "Wprost" to zapowiedź artykułu Agaty Jankowskiej i Mariusza Cieślika "Polska fantazja erotyczna". Okładka "Newsweeka" sprzed dwóch lat odnosiła się do artykułu poświęconego wielokątom seksualnym. W obu przypadkach wykorzystano w podobnym ujęciu fotografie trzech nagich osób.
Bartosz Marczuk, zastępca redaktora naczelnego "Wprost", zaprzecza, że sięgnięto po pomysł konkurencji. - Nie sugerowaliśmy się okładką "Newsweeka". O jej istnieniu nawet nie wiedziałem - zapewnia Marczuk. Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny "Wprost", przekonuje, że jest to zbieg okoliczności: - Zdjęcie okładkowe kupiliśmy z agencji fotograficznej. Gdybym wiedział, że podobne było w "Newsweeku", na pewno nie zdecydowałbym się na nie - mówi naczelny tygodnika.

(IKO, 25.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.