Drugi numer "Be Active" sprzedał się w ponad 100 tys. egz.
Na okładce trzeciego numeru magazynu "Be Active" jego naczelna Ewa Chodakowska nie jest już sama.
Według szacunków Edipresse Polska drugi numer miesięcznika "Be Active. Dietetyka & Fitness" osiągnął sprzedaż 103 tys. egz. To lepszy wynik niż pierwszego numeru (95 tys. egz.).
- Magazyn sprzedaje się bardzo dobrze. Nie będziemy na razie zmieniać pisma, skoro obecna formuła się sprawdza - mówi Monika Sękowska, specjalistka ds. PR Edipresse Polska. Wydawca nie ukrywa, że na sprzedaż pisma wpływa nie tylko jego zawartość, ale też popularność redaktor naczelnej, którą jest trenerka fitness Ewa Chodakowska.
11 sierpnia br. do sprzedaży wszedł trzeci numer "Be Active".
Miesięcznik ma 140 stron i kosztuje 7,99 zł. Zadebiutował 16 czerwca br. w nakładzie 130 tys. egz. Od drugiego wydania nakład został zwiększony do 140 tys egz. Czwarty numer pisma ukaże się 8 września br.
(IKO, 20.08.2015)