Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Phoenix Press chce zarobić na wspomnieniach z czasów PRL

Okładka miesięcznika "Ta Nasza Młodość"

W środę 5 sierpnia br. Phoenix Press wyda miesięcznik "Ta Nasza Młodość", w którym będą zamieszczane wspomnienia z czasów Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej. Nakład pierwszego numeru pisma "Ta Nasza Młodość" wyniesie 225 tys. egz. Cenę ustalono na 2,5 zł (objętość 48 stron).

Dyrektor wydawniczą tytułu jest Karina Hadyś. Pismo kierowane jest do osób powyżej 40. roku życia. Będą w nim ciekawostki dotyczące wydarzeń z drugiej połowy XX wieku: polityki, kultury, społeczeństwa.
Zainteresowanie tematyką PRL wydawca testował wiosną br., wydając dwa numery specjalne miesięcznika "Cała Ty!" poświęcone właśnie temu okresowi w historii Polski.
Sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika "Ta Nasza Młodość" wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat i TVN), RMF FM, punktach sprzedaży prasy oraz tytułach Phoenix Press i Wydawnictwa Bauer. Za przygotowanie reklam telewizyjnych i radiowych odpowiada agencja Plankton, a za zakup mediów dom mediowy MEC.

(IKO, 03.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.