Phoenix Press chce zarobić na wspomnieniach z czasów PRL
Okładka miesięcznika "Ta Nasza Młodość"
W środę 5 sierpnia br. Phoenix Press wyda miesięcznik "Ta Nasza Młodość", w którym będą zamieszczane wspomnienia z czasów Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej. Nakład pierwszego numeru pisma "Ta Nasza Młodość" wyniesie 225 tys. egz. Cenę ustalono na 2,5 zł (objętość 48 stron).
Dyrektor wydawniczą tytułu jest Karina Hadyś. Pismo kierowane jest do osób powyżej 40. roku życia. Będą w nim ciekawostki dotyczące wydarzeń z drugiej połowy XX wieku: polityki, kultury, społeczeństwa.
Zainteresowanie tematyką PRL wydawca testował wiosną br., wydając dwa numery specjalne miesięcznika "Cała Ty!" poświęcone właśnie temu okresowi w historii Polski.
Sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika "Ta Nasza Młodość" wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat i TVN), RMF FM, punktach sprzedaży prasy oraz tytułach Phoenix Press i Wydawnictwa Bauer. Za przygotowanie reklam telewizyjnych i radiowych odpowiada agencja Plankton, a za zakup mediów dom mediowy MEC.
(IKO, 03.08.2015)