Pierwszy numer "Be Active" sprzedał się w 95 tys. egz.
Okładka pierwszego numeru "Be Active"
Pierwszy numer miesięcznika "Be Active. Dietetyka & Fitness" (Edipresse Polska) sprzedał się w 95 tys. egz. - Wynik jest bardzo dobry, zwłaszcza że początkowo zakładaliśmy sprzedaż na poziomie 65 tys. egz. - mówi "Presserwisowi" Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska. Wydawca liczy, że w przypadku drugiego numeru sprzedaż będzie jeszcze wyższa i przekroczy 100 tys. egz.
- Od trzeciego wydania magazyn nie będzie już wspierany kampanią reklamową. Mamy jednak nadzieję, że sprzedaż ustabilizuje się na poziomie co najmniej 70 tys. egz. - dodaje Redel-Bydłowska. Wydawca sprzedał już ponad 1,9 tys. prenumerat, w tym ok. 550 w przedsprzedaży.
Miesięcznik "Be Active. Dietetyka & Fitness" zadebiutował 16 czerwca br. w nakładzie 130 tys. egz. Nakład drugiego wydania został zwiększony do 140 tys. egz. Edipresse nie planuje większego nakładu dla kolejnych wydań. Miesięcznik ma 140 stron i kosztuje 7,99 zł. Redaktor naczelną jest trenerka fitness Ewa Chodakowska.
Debiut magazynu był wsparty kampanią w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i w kanałach tematycznych), Internecie i tytułach wydawcy. Wartość kampanii to 4,5 mln zł.
Poznaj opinie ekspertek i ekspertów o pierwszym numerze "Be Active".
(IKO, 23.07.2015)