Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 20, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wprost" ma niższą sprzedaż od "Gazety Polskiej"

Tylko "Tygodnik Powszechny" poprawił sprzedaż w maju 2015 roku w porównaniu do tego miesiąca ub.r. Pozostałym tygodnikom opinii spadła sprzedaż. Najwięcej, podobnie jak w kwietniu br., stracił tygodnik „Wprost” (AWR Wprost) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) to 115 723 egz. (spadek o 7,36 proc.). Wynik "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) – 104 223 egz. (spadek o 13,48 proc.).
Tygodnik "W Sieci" (Fratria) ze średnią 76 158 egz. (spadek o 1,42 proc.) wyprzedza "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 57 511 egz. (spadek o 3,55 proc.).
Średnia sprzedaż tygodnika "Wprost" wynosiła 35 129 egz. (spadek o 26,26 proc.) i była niższa niż sprzedaż „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 37 198 egz. (spadek o 10,11 proc.). Jeszcze w pierwszym kwartale 2015 roku "Wprost" miał średnią sprzedaż 50 999 egz. Pod koniec marca br. redaktorem naczelnym "Wprost" został Tomasz Wróblewski, który zastąpił Sylwestra Latkowskiego.
Wzrost sprzedaży odnotował "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) – o 4,54 proc., do 18 876 egz.
"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) osiągnął w maju średnią sprzedaż 285 558 egz. (spadek o 4,46 proc.).

(IKO, 20.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.