Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ringier Axel Springer Polska zajmie się dystrybucją magazynów Marquarda

Marquard Media Polska i Hearst-Marquard Publishing powierzają Ringier Axel Springer Polska, wydawcy m.in. tygodnika "Newsweek Polska", dystrybucję swoich tytułów prasowych i wydań specjalnych.

- Współpraca oznacza likwidację większości działu dystrybucji w Marquard Media Polska - tłumaczy Tomasz Gwiazda, wiceprezes zarządu Marquard Media Polska. W ubiegłym tygodniu wypowiedzenie otrzymała jedna osoba. O ewentualnych kolejnych zwolnieniach wydawca nie informuje. Przeniesienie działu ma zdaniem wydawcy usprawnić dystrybucję oraz promocję tytułów w punktach sprzedaży.
Ringier Axel Springer Polska zapewnia, że współpraca będzie "korzystna dla obu wydawców" i podkreśla, że tytuły RASP i Marquard Media Polska nie konkurują ze sobą.
Do Marquard Media Polska należą  miesięczniki: "Cosmopolitan" (jego średnia sprzedaż w pierwszym kwartale br. wynosiła ­76 267 egz.), "Playboy" (36 522 egz.), "Shape" (23 191 egz.), "Joy" (78 830 egz.), "Voyage" (5647 egz.), "CKM" (26 280 egz.), "Hot Moda" (56 123 egz.). Do tego wydawnictwa należą też dwumiesięczniki „Harper's Bazaar” (w marcu br. sprzedano 25 843 egz.) i "Esquire", który zadebiutował pod koniec lutego br. Jego pierwszy numer sprzedano w prawie 20 tys. egz.

(IKO, 08.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.