"Działkowiec" liderem sprzedaży wśród miesięczników o ogrodnictwie
W pierwszym kwartale 2015 roku wszystkie tytuły w segmencie miesięczników o ogrodnictwie odnotowały spadek średniej sprzedaży względem tego samego okresu ub.r. Najlepiej sprzedającym się tytułem jest "Działkowiec" (Działkowiec).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy "Działkowiec" od stycznia do marca 2015 roku miał średnią sprzedaż wynoszącą 102 874 egz. (spadek o 5,56 proc.). Na drugim miejscu w zestawieniu jest "Przepis na Ogród" (Burda Media Polska) - 77 001 egz. (spadek o 20,15 proc.). Na trzecim uplasował się miesięcznik "Mam Ogród" (Phoenix Press) - 74 381 egz., który ukazuje się od lutego ub.r.
Segment miesięczników o ogrodnictwie tworzą także: "Mój Piękny Ogród" (Burda Media Polska) - 50 397 egz., "Mój Ogródek" (Działkowiec) - 40 499 egz., "Magnolia" (Agora SA) - 31 713 egz., "Twój Ogrodnik" (Szarotka) - 19 648 egz. oraz "Hasło Ogrodnicze" (Plantpress) - 2 887 egz. Spółka Plantpress wydaje również powiązane z ogrodnictwem tytuły, m.in. "Truskawka, Malina, Jagody", "Rośliny Ozdobne", "Warzywa", "MPS Sad".
(IKO, 01.07.2015)