Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Udany debiut "Takie Jest Życie" jako tygodnika

Okładka tygodnika "Takie Jest Życie"

Po tym, jak 28 maja br. dwutygodnik "Takie Jest Życie" (Wydawnictwo Bauer) został przekształcony w tygodnik, tytuł podwoił sprzedaż. Wydawca podaje, że średnia sprzedaż tygodnika wynosi około 130 tys. egz.

"Powodem takiego wzrostu jest pozytywne przyjęcie przez czytelniczki wprowadzonych zmian w formule pisma" - informuje w komunikacie prasowym Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Grupy Bauer Media. "Takie Jest Życie” jako tygodnik ma zmieniony layout, 48 stron (wcześniej 40) i kosztuje 1,80 zł (wcześniej 1,60 zł). Zwiększono też nakład - do 300 tys. egz. Pismo ma również nowego redaktora naczelnego, którym obecnie jest Konrad Pawłowski, były szef działu Wydarzenia w "Super Expressie".

(IKO, 24.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.