Udany debiut "Takie Jest Życie" jako tygodnika
Okładka tygodnika "Takie Jest Życie"
Po tym, jak 28 maja br. dwutygodnik "Takie Jest Życie" (Wydawnictwo Bauer) został przekształcony w tygodnik, tytuł podwoił sprzedaż. Wydawca podaje, że średnia sprzedaż tygodnika wynosi około 130 tys. egz.
"Powodem takiego wzrostu jest pozytywne przyjęcie przez czytelniczki wprowadzonych zmian w formule pisma" - informuje w komunikacie prasowym Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Grupy Bauer Media. "Takie Jest Życie” jako tygodnik ma zmieniony layout, 48 stron (wcześniej 40) i kosztuje 1,80 zł (wcześniej 1,60 zł). Zwiększono też nakład - do 300 tys. egz. Pismo ma również nowego redaktora naczelnego, którym obecnie jest Konrad Pawłowski, były szef działu Wydarzenia w "Super Expressie".
(IKO, 24.06.2015)