Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" nadal poprawia sprzedaż, "Wprost" sprzedaje mniej niż "Gazeta Polska"

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy "Polityka" (Polityka) ze średnią 118 721 egz. (spadek o 2,82 proc.) w kwietniu 2015 miała wyższą sprzedaż niż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 112 260 egz. (spadek o 22,02 proc.). Wzrost sprzedaży odnotował "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - o 2,9 proc., do 20 732 egz.

Tygodnik "W Sieci" (Fratria) osiągnął średnią 70 789 egz. (spadek o 12,73 proc.).
Niżej w zestawieniu tygodników są: "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 48 908 egz. (spadek o 19,48 proc.) i "Wprost" (AWR Wprost) - 36 935 egz. (spadek o 28,5 proc.), który dał się przegonić "Gazecie Polskiej" - 38 572 egz.

(IKO, 18.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.