Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 16, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W segmencie magazynów dla mężczyzn najlepiej sprzedaje się "Men's Health"

Magazyn "Logo" " (Agora SA) jako jedyny w segmencie miesięczników dla mężczyzn zwiększył średnią sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale 2015 roku.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży w tym segmencie był "Men's Health" (Motor Presse Polska) - 54 350 egz. (spadek o 12,89 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.). Na drugim miejscu znalazł się "Playboy" (Marquard Media Polska) - 36 522 egz. (spadek o 19,23 proc.). Na trzecim miejscu był magazyn "Logo" - 26 846 egz. (wzrost o 1,66 proc.), który wyprzedził "CKM"  (Marquard Media Polska). "CKM" odnotował sprzedaż 26 280 egz. (spadek o 13,27 proc.).

(IKO, 16.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.