Edipresse wprowadza na rynek 130 tys. egz. "Be Active"
Okładka pierwszego numeru "Be Active"
Dziś do sprzedaży trafił nowy miesięcznik o aktywnym stylu życia "Be Active. Dietetyka & Fitness" (Edipresse Polska). Jego redaktor naczelną jest trenerka fitness Ewa Chodakowska. Magazyn ma 148 stron i został wydany w nakładzie 130 tys. egz.
Początkowo magazyn miał ukazać się w objętości 132 stron. Pod koniec maja br. Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska, w rozmowie z "Presserwisem" zapowiedziała, że liczba stron może się zwiększyć ze względu na duże zainteresowanie reklamodawców.
Sprzedaliśmy całą powierzchnię reklamową - powiedziała wczoraj Monika Sękowska, specjalista ds. PR w Edipresse Polska.
Magazyn kosztuje 7,99 zł i jest skierowany do kobiet w wieku 18-35 lat, prowadzących aktywny tryb życia. W miesięczniku mają być poruszane tematy związane ze zdrowym odżywianiem, fitnessem i lifestylem.
Debiut magazynu został wsparty kampanią w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i kanały tematyczne), Internecie i tytułach wydawcy. Wartość kampanii wynosi 4,5 mln zł. Za kreację odpowiada dział promocji wydawnictwa Edipresse Polska, a za zakup mediów - dom mediowy Mediacom.
(IKO, 16.06.2015)