Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 09, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer zmienił "Olivię", aby poprawić jej pozycję w segmencie

Okładka lipcowego wydania pisma

Wydawnictwo Bauer chce wzmocnić pozycję "Olivii" w segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet kampanią promocyjną wartą ok. 6 mln zł. Pismo ma zmieniony layout.

Od lipcowego numeru (od dziś w sprzedaży) "Olivia" będzie wspierana kampanią promocyjną w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne) oraz w tytułach własnych wydawcy (działania potrwają do końca br.). Kampanię przygotowało studio produkcyjne ITC. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Kampania ma zachęcić do kupowania "Olivii" w zmienionej szacie graficznej. W piśmie jest teraz więcej tekstów dotyczących życia gwiazd, a także materiałów opartych na historiach czytelniczek. "Największą zmianą jest sposób komunikowania się z czytelniczką. Magazyn w przyjazny i wspierający sposób pokazuje, że kobieta pewna i świadoma siebie nie musi bać się upływu czasu, bo dojrzałość to atut" - podaje w komunikacie prasowym Maciej Brzozowski, dyrektor PR Bauer Media.
Średnia sprzedaż "Olivii" w 2014 roku wyniosła 142 tys. egz. (spadek o 15,6 proc. względem 2013 roku) przy nakładzie 228 tys. egz. (dane ZKDP).

(IKO, 09.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.