"Polityka" w pierwszym kwartale była przed "Newsweekiem"
Tygodnik "Polityka" (Polityka) odnotował wzrost średniej sprzedaży w pierwszym kwartale 2015 roku względem tego okresu ub.r. Wynik poprawił też "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w pierwszym kwartale 2015 roku średnia sprzedaż tygodników opinii spadła o 4,97 proc., do 410 262 egz.
Średnia sprzedaż "Polityki" w pierwszym kwartale br. wyniosła 119 223 egz. (wzrost o 0,51 proc.) i była wyższa od wyniku tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 113 796 egz. (spadek o 1,94 proc.). Wynik "Wprost" (AWR Wprost) to 50 999 egz. (spadek o 0,78 proc.).
Natomiast tygodnik "W Sieci" (Fratria) sprzedawał się średnio w 74 185 egz. (spadek o 6,51 proc.), czyli lepiej niż "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 52 059 egz. (spadek o 21,5 proc.).
"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) miał średnią sprzedaż 295 888 egz. (spadek o 5,57 proc.).
Wzrost sprzedaży odnotował "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - o 11,14 proc., do 18 356 egz.
(IKO, 21.05.2015)