Pierwszy numer "Esquire" sprzedał się w 19,5 tys. egz.
Dwumiesięcznik "Esquire", wydawany na licencji Hearst Corporation, ukazał się w nakładzie 60 tys. egz. i cenie 11,90 zł.
Pierwszy numer polskiego wydania dwumiesięcznika "Esquire" sprzedał się w 19,5 tys. egz. - podał "Presserwisowi" wydawca Marquard Media Polska. Wydawca zaznacza, że są to dane prognozowane.
- Zakładaliśmy sprzedaż na podobnym poziomie. Zainteresowanie tytułem potwierdza, że brakowało na rynku takiego magazynu - mówi Marcin Dumieński, brand manager "Esquire". Wydawca podaje, że najwięcej egzemplarzy rozeszło się w Warszawie i Krakowie.
Dwumiesięcznik wydawany jest na licencji Hearst Corporation. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 70 tys. egz. Nakład drugiego numeru (od dziś w sprzedaży) zmniejszono do 50 tys. egz. Cena i objętość pozostają bez zmian - pismo ma 164 strony i kosztuje 11,90 zł. Od majowo-czerwcowego numeru wydawca poszerza dystrybucję. - Magazyn będzie sprzedawany także na stacjach benzynowych. Liczymy na zwiększenie dotarcia do grupy docelowej - mówi Marcin Dumieński.
Pismo dystrybuowane jest m.in. w sieciach Empik, HDS, Kolporter.
Opinie branży o pierwszym numerze magazynu "Esquire"
(IKO, 02.05.2015)