Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 30, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"ABC" w spocie radiowym ostrzega czytelników przed podróbkami

Okładka drugiego numeru tygodnika "ABC"

Nowo powstały tygodnik "ABC" (Grupa Medialna Fratria) w spocie radiowym ostrzega czytelników: "Uważaj na podróbki". Wydawca zaprzecza, że ma to bezpośredni związek z wydawanym tego samego dnia tygodnikiem "Od A do Z".

- Chcieliśmy przekazać, że nasz tygodnik jest unikatowy - mówi Tomasz Przybek, prezes zarządu Fratrii. "ABC" zadebiutował 22 kwietnia br., a wraz z nim tygodnik "Od A do Z" (Ringier Axel Springer Polska), który był łudząco podobny, zarówno pod względem graficznym, jak i doboru tematów. Natomiast nazwa "ABC" od tygodnia jest eksponowana na pierwszej stronie "Super Expressu" (ZPR Media). Wczoraj zwrotem "ABC" posłużył się także Ringier Axel Springer Polska, publikując na okładce dziennika "Fakt" nagłówek "ABC podatku PIT".
Tomasz Przybek, zapytany o działania konkurencji, stwierdza: - Nastała moda na "ABC", co w pewnym stopniu nas promuje. Jestem jednak zaskoczony postępowaniem konkurencji, gdyż nie wiem, czemu ma to służyć. Trzeba podnosić wartość swoich produktów, a nie wprowadzać czytelnika w błąd.

(IKO, 30.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.