Sprzedaż "Wprost" w lutym napędziły teksty o molestowaniu
W lutym br. najwyższy wzrost sprzedaży wśród tygodników odnotował "Wprost" (AWR Wprost), który w kolejnych numerach opisywał sprawę molestowania i mobbingu w TVN. Jego średnia sprzedaż ogółem w porównaniu z lutym 2014 roku była wyższa o 31,24 proc. i wyniosła 68 153 egz.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w lutym tygodnik "Polityka" (Polityka). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 115 496 egz. (spadek o 1,98 proc.). Za nim znalazły się: "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 110 896 egz. (spadek o 5,52 proc.) i "W Sieci" (Fratria) - 74 994 egz. (spadek o 4,82 proc.).
Oprócz "Wprost" wzrost sprzedaży w lutym odnotowały tylko tygodniki katolickie: "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) - 140 802 egz. (wzrost o 2,08 proc.) i "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) - 17 974 egz. (wzrost o 6,37 proc.).
(JS, 20.04.2015)