"Twój Styl" w styczniu poprawił sprzedaż o ponad 17 proc.
"Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) jako jedyny z segmentu miesięczników luksusowych dla kobiet odnotował wzrost sprzedaży w styczniu br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Względem stycznia ub.r. "Twój Styl" poprawił sprzedaż o 17,76 proc., do 216 322 egz., pozostając liderem sprzedaży w swoim segmencie. - Cieszy nas, że nasza strategia produktowo-marketingowa opracowana na rok jubileuszu "Twojego Stylu" okazała się trafiona już w pierwszym numerze roku, w którym obchodzimy 25-lecie. Według naszych prognoz ten rok będzie niezwykle udany - mówi Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Grupy Bauer Media.
Na drugim miejscu w zestawieniu uplasowała się "Pani" (Wydawnictwo Bauer) - 80 584 egz. (spadek o 12,82 proc.). Na trzecim "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) - 73 048 egz. (spadek o 9,62 proc.). Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły: "Wysokie Obcasy Extra" (Agora SA) 67 932 egz. (magazyn ukazuje się jako miesięcznik od lutego ub.r.), "Uroda Życia" (Edipresse Polska) - 65 553 egz. (pismo zadebiutowało w październiku ub.r.), "Elle" (Burda Media Polska) - 53 062 egz. (spadek o 4,98 proc.), "Harper's Bazaar" (Hearst Marquard Publishing) - 34 706 egz. (spadek o 4,98 proc.).
W tabeli oprócz luksusowych prezentujemy także miesięczniki o stylu życia, modzie i zakupach.
(IKO, 13.04.2015)