Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 13, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Twój Styl" w styczniu poprawił sprzedaż o ponad 17 proc.

"Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) jako jedyny z segmentu miesięczników luksusowych dla kobiet odnotował wzrost sprzedaży w styczniu br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Względem stycznia ub.r. "Twój Styl" poprawił sprzedaż o 17,76 proc., do 216 322 egz., pozostając liderem sprzedaży w swoim segmencie. - Cieszy nas, że nasza strategia produktowo-marketingowa opracowana na rok jubileuszu "Twojego Stylu" okazała się trafiona już w pierwszym numerze roku, w którym obchodzimy 25-lecie. Według naszych prognoz ten rok będzie niezwykle udany - mówi Maciej Brzozowski, dyrektor public relations Grupy Bauer Media.
Na drugim miejscu w zestawieniu uplasowała się "Pani" (Wydawnictwo Bauer) - 80 584 egz. (spadek o 12,82 proc.). Na trzecim "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) - 73 048 egz. (spadek o 9,62 proc.). Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły: "Wysokie Obcasy Extra" (Agora SA) 67 932 egz. (magazyn ukazuje się jako miesięcznik od lutego ub.r.), "Uroda Życia" (Edipresse Polska) - 65 553 egz. (pismo zadebiutowało w październiku ub.r.), "Elle" (Burda Media Polska) - 53 062 egz. (spadek o 4,98 proc.), "Harper's Bazaar" (Hearst Marquard Publishing) - 34 706 egz. (spadek o 4,98 proc.).
W tabeli oprócz luksusowych prezentujemy także  miesięczniki o stylu życia, modzie i zakupach.

(IKO, 13.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.