Dział: PRASA

Dodano: Marzec 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dobry Tydzień" w styczniu sprzedawał się lepiej niż "Na Żywo"

Tygodnik rozrywkowe zaczęły ten rok gorzej niż 2014 - wynika z wyników sprzedaży Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liderem segmentu, który tworzą pisma Wydawnictwa Bauer, pozostaje "Życie na Gorąco".

Średnia sprzedaż "Życia na Gorąco" w styczniu 2015 wyniosła 580 725 egz. (spadek o 7,04 proc. w porównaniu ze styczniem 2014). Drugim tytułem w zestawieniu jest "Twoje Imperium" - 327 134 egz. (spadek o 4,66 proc.), a trzecim "Chwila dla Ciebie" – 276 165 egz. (spadek o 6,23 proc.).
"Dobry Tydzień" z wynikiem 178 113 egz. wyprzedził w zestawieniu tygodnik "Na Żywo" - 177 274 egz. (spadek o 1,31 proc.). Wydawnictwo Bauer wprowadziło na rynek "Dobry Tydzień" pod koniec października ub.r. Jego średnia sprzedaż w listopadzie wyniosła 171 469 egz. 

(IKO, 23.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.