Wszystkim dziennikom regionalnym w styczniu spadła sprzedaż
Wszystkim dziennikom regionalnym spadła średnia sprzedaż w styczniu br. w porównaniu do tego miesiąca 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem sprzedaży prasy regionalnej jest "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse), którego średnia sprzedaż w ub.r. wyniosła 45 464 egz. (spadek o 13,63 proc.). Na drugim miejscu w zestawieniu uplasowała się "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) - 43 586 egz. (spadek o 8,27 proc), a na trzecim - "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) - 33 032 egz. (spadek o 7,55 proc.).
Największy spadek średniej sprzedaży w styczniu br. miała "Gazeta Współczesna" (Media Regionalne) - 6971 egz. (spadek o 19,31 proc.).
Od marca br. po połączeniu Polskapresse i Mediów Regionalnych wydawcą wymienionych dzienników jest Polska Press.
(IKO, 06.03.2015)