Dział: PRASA

Dodano: Marzec 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wszystkim dziennikom regionalnym w styczniu spadła sprzedaż

Wszystkim dziennikom regionalnym spadła średnia sprzedaż w styczniu br. w porównaniu do tego miesiąca 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem sprzedaży prasy regionalnej jest "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse), którego średnia sprzedaż w ub.r. wyniosła 45 464 egz. (spadek o 13,63 proc.). Na drugim miejscu w zestawieniu uplasowała się "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) - 43 586 egz. (spadek o 8,27 proc), a na trzecim - "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) - 33 032 egz. (spadek o 7,55 proc.).
Największy spadek średniej sprzedaży w styczniu br. miała "Gazeta Współczesna" (Media Regionalne) - 6971 egz. (spadek o 19,31 proc.).
Od marca br. po połączeniu Polskapresse i Mediów Regionalnych wydawcą wymienionych dzienników jest Polska Press.

(IKO, 06.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.