Dzienniki Grzegorza Hajdarowicza poprawiły sprzedaż w styczniu
"Rzeczpospolita" i "Parkiet Gazeta Giełdy" (oba tytuły należą do Gremi Business Communication - spółki kontrolowanej przez Grzegorza Hajdarowicza) zwiększyły średnią sprzedaż ogółem w styczniu br. (w porównaniu z tym samym okresem 2014 roku) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W segmencie dzienników ogólnopolskich najlepiej sprzedającym się tytułem pozostaje "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - 324 940 egz. (spadek o 7,71 proc.). Drugie miejsce zajmuje "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) - 168 460 (spadek o 9,93 proc.), trzecie "Super Express" (Murator SA) - 157 625 egz. (3,92 proc.).
Wzrost średniej sprzedaży odnotowała "Rzeczpospolita" - o 2,67 proc., do 57 891 egz. oraz "Parkiet Gazeta Giełdy" - o 14,87 proc., do 5005 egz.
- To rezultat strategii wydawcy, stawiającej na dystrybucję jakościowych treści głównie w kanale prenumeraty. To dla nas gwarancja dotarcia do właściwego odbiorcy - komentuje Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication.
(IKO, 05.03.2015)