Dział: PRASA

Dodano: Luty 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Men's Health" liderem pism dla mężczyzn w listopadzie

"Men's Health" (Motor Presse Polska) miał najwyższą średnią sprzedaż wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w listopadzie ub.r. - ale podobnie jak konkurencja, odnotował spadek.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy "Men's Health" sprzedał w listopadzie ub.r. 50 648 egz., co oznacza spadek o 9,77 proc. rok do roku. Drugie miejsce zajął "Playboy" (Marquard Media Polska) - 34 685 egz. (spadek o 15,98 proc.), trzecie "Logo" (Agora SA) - 29 918 egz. (spadek o 7,85 proc.), a czwarte "CKM" (Marquard Media Polska) - 28 395 egz. (spadek o 13,57 proc.).

(IKO, 12.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.