Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 27, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Service Zawada wydaje nowy magazyn dla chłopców

Okładka „Lego Ninjago”

Jutro po raz pierwszy ukaże się miesięcznik „Lego Ninjago” (Media Service Zawada). Pismo skierowane jest do chłopców w wieku wczesnoszkolnym.

Jutro po raz pierwszy ukaże się miesięcznik „Lego Ninjago” (Media Service Zawada). Pismo skierowane jest do chłopców w wieku wczesnoszkolnym.

„Lego Ninjago” ma 36 stron, nakład 60 tys. egz. i kosztuje 9,99 zł. Zawiera komiksy, gry i łamigłówki nawiązujące do przygód czterech bohaterów ninja i ich mistrza Senseia Wu. Redaktorem prowadzącym jest Juliusz Łyskawa, który zarządza także pozostałymi magazynami na licencji Lego: "Lego Chima" i "Lego Friends". - Szacujemy, że pismo osiągnie sprzedaż w wysokości 70 proc. nakładu - mówi Anna Pataj z Media Service Zawada.
Debiut tytułu wsparto kampanią reklamową na kanałach Cartoon Network, Nickelodeon, TeleToon+, TVP ABC, TV4, w tytułach prasowych wydawcy oraz na stronach internetowych Konkursiaki.pl i Cn.pl.

(IKO, 27.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.