Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Świat Kobiety. To Jest Pyszne" będzie wychodził częściej niż dotychczas

Magazyn "Świat Kobiety. To Jest Pyszne" (Phoenix Press) zmienił cykl wydawniczy z kwartalnika na dwumiesięcznik.

Pismo kulinarne "Świat Kobiety. To Jest Pyszne" zaistniało na rynku w 2007 roku jako kwartalnik. Od stycznia br. przekształciło się w dwumiesięcznik. Pierwszy tegoroczny numer pojawił się 7 stycznia. Numer drugi będzie dostępny w sprzedaży od 4 marca br. Pismo adresowane jest do osób w wieku 25-45 lat, które lubią eksperymentować w kuchni i cenią zdrowe odżywianie. Magazyn ma 92 strony, kosztuje 9,99 zł i jest wydawany w nakładzie 60 tys. egz.
Naczelną tytułu pozostaje Ryszarda Leks-Maszkowska. - To klienci reklamowi oczekiwali przejścia magazynu na cykl dwumiesięczny. Dostrzegliśmy potencjał naszego wydania kulinarnego. Konkurencyjne tytuły utrzymują się na rynku jako dwumiesięczniki bądź miesięczniki, więc my także postanowiliśmy częściej się ukazywać - uzasadnia decyzję wydawcy Marianna Ściubisz, marketing & communication manager Phoenix Press.
Wydawca liczy na zwiększenie sprzedaży. - Pismo sprzedawało się średnio na poziomie 43 tys. egz. Mamy nadzieję na nieznaczny wzrost - dodaje Marianna Ściubisz. W cenniku reklamowym magazynu strona kosztuje 12 tys. zł netto.

(IKO, 25.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.