"Świat Kobiety. To Jest Pyszne" będzie wychodził częściej niż dotychczas
Magazyn "Świat Kobiety. To Jest Pyszne" (Phoenix Press) zmienił cykl wydawniczy z kwartalnika na dwumiesięcznik.
Pismo kulinarne "Świat Kobiety. To Jest Pyszne" zaistniało na rynku w 2007 roku jako kwartalnik. Od stycznia br. przekształciło się w dwumiesięcznik. Pierwszy tegoroczny numer pojawił się 7 stycznia. Numer drugi będzie dostępny w sprzedaży od 4 marca br. Pismo adresowane jest do osób w wieku 25-45 lat, które lubią eksperymentować w kuchni i cenią zdrowe odżywianie. Magazyn ma 92 strony, kosztuje 9,99 zł i jest wydawany w nakładzie 60 tys. egz.
Naczelną tytułu pozostaje Ryszarda Leks-Maszkowska. - To klienci reklamowi oczekiwali przejścia magazynu na cykl dwumiesięczny. Dostrzegliśmy potencjał naszego wydania kulinarnego. Konkurencyjne tytuły utrzymują się na rynku jako dwumiesięczniki bądź miesięczniki, więc my także postanowiliśmy częściej się ukazywać - uzasadnia decyzję wydawcy Marianna Ściubisz, marketing & communication manager Phoenix Press.
Wydawca liczy na zwiększenie sprzedaży. - Pismo sprzedawało się średnio na poziomie 43 tys. egz. Mamy nadzieję na nieznaczny wzrost - dodaje Marianna Ściubisz. W cenniku reklamowym magazynu strona kosztuje 12 tys. zł netto.
(IKO, 25.01.2015)