Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 19, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Uroda Życia" Edipresse zaczęła od sprzedaży na poziomie 74,5 tys. egz.

Pierwsze dwa numery miesięcznika "Urody Życia" (na rynku od października 2014) miały średnią sprzedaż 74,5 tys. egz. - ujawnia wyniki Edipresse Polska.

Miesięcznik jest adresowany do kobiet powyżej 40. roku życia. Pierwszy numer został wydany 10 października ub.r. w nakładzie 230 tys. egz. Z danych wydawcy wynika, że średnia sprzedaż "Urody Życia" w październiku i listopadzie ub.r. wyniosła 74,5 tys. egz. To sprzedaż porównywalna z wynikiem "Pani" (Wydawnictwo Bauer), bo tylko o 2 tys. egz. niższa.
- Ten wynik jest dla nas satysfakcjonujący. Weszliśmy z nowym tytułem na rynek prasy w segment niezwykle wymagający, przy dużej konkurencji. Nasza sprzedaż pokazała, że jest miejsce na nowe, inne pismo w tym obszarze - mówi Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza w Edipresse Polska.
Zdaniem Anny Maruszeczko, redaktor naczelnej "Urody Życia", pismo trafia w niszę, czego przejawem są m.in. pozytywne opinie czytelniczek. Przed wydaniem pierwszego numeru wydawca planował sprzedaż na poziomie 80 tys. egz.

(IKO, 19.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.