Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła sprzedaż "Gościa Niedzielnego", "Tygodnika Powszechnego" i "Przeglądu"

"Polityka" (Polityka) w październiku br. sprzedawała się lepiej niż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - wynika z upublicznionych dziś danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 117 984 egz. (spadek o 6,28 proc.). Na drugim miejscu był "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 112 125 egz. (spadek o 10,47 proc.). Za tymi tytułami jest "W Sieci" (Fratria) - 72 724 egz. (spadek o 19,05 proc.). Największy spadek zanotował "Do Rzeczy" (Orle Pióro) - o 26,57 proc., do 52 150 egz. Natomiast średnia sprzedaż "Wprost" (AWR Wprost) wyniosła 42 351 egz. (spadek o 21,18 proc.).
Wzrost średniej sprzedaży w październiku w stosunku do ub.r. odnotował "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - o 1,19 proc., do 18 126 egz. 
Wzrosła także sprzedaż pism katolickich: "Tygodnika Powszechnego" (Tygodnik Powszechny) - o 9,26 proc., do 18 701 egz. i "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej w Katowicach) - o 4,68 proc., do 144 063 egz.
 

(IKO, 18.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.