Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Są pisma wnętrzarskie, którym rośnie sprzedaż

"Moje Mieszkanie", "Murator", "M jak Mieszkanie" i "Dom & Wnętrze" zanotowały wzrost sprzedaży w trzech kwartałach 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Najwyższą sprzedaż wśród miesięczników wnętrzarskich ma "Moje Mieszkanie" (Murator) - 59 931 egz. (wzrost o 8,23 proc. w stosunku do ubiegłego roku). Na drugim miejscu są "Cztery Kąty" (Agora SA) - 58 132 egz. (spadek o 17,82 proc.). Trzecie miejsce w segmencie magazynów wnętrzarskich zajmuje "M jak Mieszkanie" (Murator) - 44 569 egz. (wzrost o 1,67 proc.). Największy wzrost sprzedaży w tym segmencie magazynów miał miesięcznik "Dom & Wnętrze" (Agora SA) - wzrost o 28,42 proc., do 9933 egz.
Spośród miesięczników budowlanych średnia sprzedaż magazynu ”Murator” (Murator SA) po trzech kwartałach wzrosła o 0,53 proc., do 49 008 egz. W tym samym okresie "Ładny Dom" (Agora SA) zanotował spadek o 22,63 proc. - do 14 705 egz.

W samym wrześniu br. spośród wszystkich miesięczników wnętrzarskich najlepiej sprzedawało się "Moje Mieszkanie" - 58 571 egz. (spadek o 4,12 proc. w stosunku do września ub.r.). Drugi w zestawieniu był magazyn "Cztery Kąty" - 53907 egz. (spadek o 22,52 proc.), trzecie "M jak Mieszkanie" - 53 508 egz. (wzrost o 15,59 proc.). Sprzedaż we wrześniu br. miesięcznika "Dom & Wnętrze" wzrosła o 35,45 proc., do 10 030 egz.
W segmencie miesięczników budowlanych ”Murator” miał średnią sprzedaż 43 616 egz. (spadek o 6,46 proc.), a "Ładny Dom" - 14 461 egz. (spadek o 5,68 proc.).

(IKO, 15.12.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.