Wyniki sprzedaży wszystkich dzienników regionalnych w październiku 2014
Array
W październiku br. wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadek sprzedaży w porównaniu z tym miesiącem ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem sprzedaży prasy regionalnej jest "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne), której średnia sprzedaż w październiku br. wyniosła 44 315 egz. (spadek o 6,98 proc. względem października ub.r.). Minimalnie niższą średnią, bo zaledwie o 115 egz., miała "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) - 44 200 egz. (spadek o 12,98 proc.). Trzeci tytuł w zestawieniu dzienników regionalnych to "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) - 32 517 egz. (spadek o 10,19 proc.).
Najbardziej spadła sprzedaż małopolskiego "Dziennika Polskiego" - o 16,94 proc. (w stosunku do października ub.r.) - do 20 937 egz. Z kolei najmniejszy spadek średniej sprzedaży miała "Polska Gazeta Krakowska" (oba tytuły Polskapresse) - o 2,32 proc. do 19 084 egz.
(IKO, 05.12.2014)