Ukazała się pierwsza reklama natywna w drukowanej wersji "NYT"
Fragment kampanii natywnej Shella w "NYT"
W środę ukazała się pierwsza reklama natywna w historii drukowanej edycji dziennika “The New York Times”.
Sponsorem ośmiostronicowego dodatku, który był częścią biznesowej sekcji gazety, był koncern Shell. Za przygotowanie kampanii, prowadzonej też w serwisie NYTimes.com, były T Brand Studio (agencja kontentowa “NYT” odpowiadająca za przygotowanie tekstów reklamowych) i MediaCom. Koszt projektu szacowany jest na ponad 200 tys. dol.
Dotychczas nowojorski dziennik sprzedawał reklamy natywne tylko w swoim serwisie internetowym. Do klientów ”NYT”, którzy zdecydowali na zakup tej formy promocji, należą m.in. Netflix, Chevron, Dell i MetLife.
“NYT” nie jest pierwszą dużą amerykańską gazetą, które zdecydowała się na drukowanie reklam natywnych - dziennik “The Washington Post” kampanię natywną w druku przeprowadził już w październiku br.
(LL, 22.11.2014)