Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Wilk wydawcą regionalnym "Gazety Wyborczej" w Katowicach

Marek Wilk dołączył do grona wydawców regionalnych "Gazety Wyborczej" - od listopada br. odpowiada za wszystkie działania wydawnicze i wyniki biznesowe oddziałów "Wyborczej" w regionie śląskim.

Wśród jego zadań znalazły się koordynacja pracy redakcji i działów sprzedażowych "Wyborczej" w Katowicach, Częstochowie i Bielsku-Białej.
Marek Wilk pracuje w Agorze od 2001 roku - początkowo w dziale reklamy w śląskim oddziale „Gazety Wyborczej", gdzie od 2004 pełnił funkcje kierownicze. W 2007 roku objął stanowisko dyrektora sprzedaży w „Wyborczej" w Częstochowie, a w 2009 roku - stanowisko dyrektora sprzedaży regionu Centrum, na którym kierował sprzedażą w oddziałach: Łódź, Lublin, Białystok, Radom i Płock. Od 2012 roku był zastępcą dyrektora sprzedaży regionalnej, w lipcu br. został jednym z dyrektorów działu sprzedaży marek prasowych Agory, odpowiadając za ofertę reklamową związaną z produktami internetowymi.
"Gazeta Wyborcza" ma sześciu wydawców regionalnych w największych miastach Polski. Na stanowiska te zostali powołani w sierpniu br.: Ilona Byra we Wrocławiu, Katarzyna Owczarek-Pukaczewska w Łodzi, Jan Grzechowiak w Gdańsku, Józef Stachów w Krakowie i Włodzimierz Bogaczyk w Poznaniu.
Wydawcy regionalni odpowiadają za rozwój i wyniki wszystkich wydań lokalnych dostępnych w swoim regionie, prowadząc działania przy ścisłej współpracy z redaktorami naczelnymi i dyrektorem sprzedaży regionalnej.

(05.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.