Dział: PRASA

Dodano: Październik 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Logo" z nieznacznym wzrostem sprzedaży w lipcu

Spośród miesięczników dla mężczyzn tylko "Logo" (Agora SA) poprawił sprzedaż w lipcu br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem w segmencie miesięczników dla mężczyzn w lipcu br. był magazyn "Men's Health" (Motor-Presse Polska), ze sprzedażą 58 091 egz., co oznacza spadek o 5,4 proc. w porównaniu z lipcem ub.r.

 

Generated chart

 

Drugi jest „Playboy" (Marquard Media Polska) - 39 906 egz. (spadek o 5,7 proc.), a trzecie „Logo” – 30 928 egz. (wzrost o 0,6 proc.)

 

Sprzedaż miesięczników dla mężczyzn w lipcu 2014 roku (dane ZKDP)
  Lipiec 2014 Lipiec 2013
Tytuł średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy
Men's Health 58091 -5,43% 58091 -5,43% 98410 -0,09% 61428 61428 98500
Playboy 39906 -5,69% 39906 -5,69% 70000 -6,67% 42313 42313 75000
Logo 30928 0,57% 33032 0,61% 71000 14,52% 30754 32831 62000
CKM 27786 -22,07% 28786 -19,27% 60960 -12,91% 35657 35657 70000

 W lipcu „CKM” (Marquard Media Polska) zaliczył największy spadek sprzedaży spośród magazynów dla mężczyzn - o 22,1 proc., do 27 786 egz. Magazyn od lipca zmienia formułę i makietę. Zmiany są wprowadzane pod kierunkiem dyrektora artystycznego "CKM" Tomasza Wójcika, który w lipcu zajął to stanowisko po Robercie Radziejowskim. Wójcik jest też dyrektorem artystycznym "Playboya", który należy do Marquard Media Polska.

(MAL, 13.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.