TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Luksusowy magazyn dla gejów liczy na rozwój rynku LGBT

Magazyn "Pride".

30 września w salonach prasowych pojawi się pierwszy numer kwartalnika "Pride", adresowanego głównie do gejów.

Magazyn "Pride" założyli Bartek Lachowski i Sebastian Wasiński, którzy prowadzą agencję organizującą m.in. pokazy mody Orchidea Group. Ich spółka wydawnicza nazywa się Pride Media i oprócz magazynu prowadzi też serwis internetowy Pridemag.pl. - Nasza grupa docelowa nie chce być zamykana w getcie, dlatego nie ustawiamy się w konfrontacji do środowisk, które walczą z homoseksualistami. Podtytuł "Magazyn Świadomych Mężczyzn" oznacza, że chcemy, aby po nasze pismo sięgali nie tylko geje - mówi Bartek Lachowski, dyrektor zarządzający Pride Media.
- Na przykład w pierwszym numerze zajmiemy się oszacowaniem wymiernych strat  gospodarczych, jakie przynosi społeczeństwu homofobia - dodaje redaktor naczelny Sebastian Wasiński.
Dyrektorem artystycznym magazynu jest Agnieszka Bilska, a dyrektorem wydawniczym Marzena Reinert, która przez osiem lat pracowała w Edipresse Polska - m.in. jako dyrektor komunikacji i PR, obecnie prowadzi agencję konsultingową Think Progress.
Pierwszy numer "Pride" ukaże się 30 września br. Będzie miał 220 stron w formacie 205 na 220 mm i na uszlachetnionym papierze 300 g. Wydawca podaje, że jego nakład to 30 tys. egz. Będzie dystrybuowany w salonach prasowych sieci: Empik, Inmedio, Relay i w prenumeracie elektronicznej. Cena: 24,90 zł.
W cenniku reklamowym magazynu cała prawa strona kosztuje 15 tys. zł. - Pierwszy numer spełnił nasze założenia pod względem wpływów reklamowych. Mamy już kilka zleceń od klientów na następne wydanie, który ukaże się w grudniu - mówi Lachowski.
Pierwsze wydanie magazynu będzie promowane w Internecie, poprze kampanie celowane do środowisk LGBT.

 

(GK, 29.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.