Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filip Niedenthal redaktorem naczelnym polskiej edycji magazynu "Esquire"

(fot. www.esquire.com)

Pilotażowy numer polskiej edycji luksusowego lifestylowego magazynu dla mężczyzn "Esquire" (Marquard Media Polska) ukaże się na przełomie listopada i grudnia br. Jego redaktorem naczelnym został Filip Niedenthal, do niedawna szef działu moda magazynu "Harper's Bazaar" (także Marquard Media Polska).

Pilotażowy numer "Esquire" będzie miał nakład 30 tys. egz. - Zostanie rozesłany do wyselekcjonowanej grupy czytelników, podobnie jak dwa lata temu pilotażowy numer magazynu o modzie "Harper's Bazaar". Polski "Esquire" będzie miał luksusowy, ale też poradnikowy charakter. Adresowany jest do mężczyzn po 30. roku życia, zainteresowanych współczesnym światem, kulturą i polityką – mówi Alicja Skrzypczak, prezes Marquard Media Polska. Pierwszy numer pisma zaplanowano na marzec 2015 roku (na rynku pojawi się w lutym).

Właścicielem praw do wydawanego od 1932 roku magazynu "Esquire" jest Hearst Corporation. Polska edycja będzie miała ok. 160 stron. Jego cena nie została jeszcze ustalona, ale według prezes Skrzypczak na pewno będzie wyższa niż 10 zł. Wydawca nie ujawnia planowanego stałego nakładu magazynu.

Filip Niedenthal, redaktor naczelny polskiego wydania "Esquire", od września 2008 roku do sierpnia 2012 roku kierował miesięcznikiem "Podróże" (Murator SA). Wcześniej współpracował m.in. z miesięcznikiem "Twój Styl", dwutygodnikiem "Viva!" i tygodnikiem "Newsweek Polska".

(MW, 18.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.