Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drukowane wydanie "Financial Times" ma być uzupełnieniem cyfrowego

"Financial Times" w nowej szacie graficznej

Od wczoraj drukowany ”Financial Times” ukazuje się w nowym layoucie.

W komunikacie informującym o zmianach redakcja podkreśla, że nowy wygląd wersji drukowanej gazety nawiązuje do oferty cyfrowej dziennika i jest jej uzupełnieniem. Najważniejsze zmiany to: wprowadzenie czcionki Financier (została specjalnie opracowana dla "FT" przez projektanta Krisa Sowersby’ego); nowy układ strony tytułowej; nowoczesne kolorowe grafiki i wykresy.

Redesignowi dziennika towarzyszy globalna kampania reklamowa prowadzona pod hasłem ”It is what you know”. Za jej kreację odpowiada agencja Adam & EveDDB.

(LL, 16.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.