„Logo” odświeżyło makietę i pozyskało felietonistów
Okładka bieżącego wydania "Logo" (fot. materiały prasowe)
Miesięcznik „Logo” (Agora SA) zmienił makietę i zaprosił do współpracy nowych felietonistów, są to: Anna Gacek, Andrzej Saramonowicz, Mikołaj Lizut i Maciej Samcik.
Nowy layout pisma stworzyła współpracująca z "Logo" graficzka Katarzyna Trzeszczkowska. W magazynie ujednolicono czcionkę, uproszczono nawigację. Więcej jest tekstów praktycznych i pogłębionych. Dotychczasowe działy zreorganizowano i treści podzielono w cztery bloki tematyczne, tj. Starter (gadżety, kalendarium wydarzeń), Horyzonty (wywiady, reportaże, rubryki „Mój pierwszy raz”, „Raport z męskiego świata”), Kierunkowskaz (porady, testy sprzętów, moda, kuchnia, alkohole) oraz Świat według... (felietony).
Wprowadzono rubryki nowych felietonistów: reżyser Andrzej Saramonowicz prowadzi „Tekstosteron”, redaktor naczelny Rock Radia Mikołaj Lizut - „Kulturę i inne atrakcje”, dziennikarz „Gazety Wyborczej” Maciej Samcik - „Subiektywnie o finansach” oraz dziennikarka Programu III Polskiego Radia Anna Gacek - „Gacek w wielkim mieście”.
W wersjach cyfrowych magazynu pojawiły dodatkowe teksty i treści multimedialne.
„Logo” nie zmieniło ceny (8,90 zł), objętości (132 strony) i nakładu (70 tys. egz.).
(MAL, PR, 29.08.2014)