„Wprost” nie szuka nowego felietonisty po odejściu Magdaleny Środy
Okładka tygodnika "Wprost"
Po tym, jak Magdalena Środa zrezygnowała z publikowania felietonów w tygodniku „Wprost” (AWR Wprost), redakcja nie szuka autora na jej miejsce.
Po tym, jak Magdalena Środa zrezygnowała z publikowania felietonów w tygodniku „Wprost” (AWR Wprost), redakcja nie szuka autora na jej miejsce.
- Nie podejmujemy teraz decyzji o pozyskiwaniu nowych autorów. Niedawno dołączył Michał Witkowski i na razie nie planujemy wprowadzania zmian – mówi zastępca redaktora naczelnego „Wprost” Marcin Dzierżanowski. Witkowski wcześniej pisał felietony do tygodnika „Polityka” (Polityka).
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w pierwszym półroczu br. wyniosła 61 484 egz. (spadek o 5,1 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r.). W samym czerwcu br., gdy "Wprost" rozpoczął publikowanie materiałów na temat tzw. afery taśmowej, sprzedaż tygodnika wyniosła 108 650 egz. (wzrost o 50,6 proc. w porównaniu z czerwcem ub.r.). (Dane: ZKDP).
(MAL, 27.08.2014)