Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Wprost” nie szuka nowego felietonisty po odejściu Magdaleny Środy

Okładka tygodnika "Wprost"

Po tym, jak Magdalena Środa zrezygnowała z publikowania felietonów w tygodniku „Wprost” (AWR Wprost), redakcja nie szuka autora na jej miejsce.

Po tym, jak Magdalena Środa zrezygnowała z publikowania felietonów w tygodniku „Wprost” (AWR Wprost), redakcja nie szuka autora na jej miejsce.

- Nie podejmujemy teraz decyzji o pozyskiwaniu nowych autorów. Niedawno dołączył Michał Witkowski i na razie nie planujemy wprowadzania zmian – mówi zastępca redaktora naczelnego „Wprost” Marcin Dzierżanowski. Witkowski wcześniej pisał felietony do tygodnika „Polityka” (Polityka).
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w pierwszym półroczu br. wyniosła 61 484 egz. (spadek o 5,1 proc. w porównaniu z tym okresem ub.r.). W samym czerwcu br., gdy "Wprost" rozpoczął publikowanie materiałów na temat tzw. afery taśmowej, sprzedaż tygodnika wyniosła 108 650 egz. (wzrost o 50,6 proc. w porównaniu z czerwcem ub.r.). (Dane: ZKDP).

(MAL, 27.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.