Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Egmont zmienia „Bądź jak Barbie” z dwutygodnika w miesięcznik

(fot. www.egmont.pl)

Magazyn "Bądź jak Barbie" (Egmont Polska), który zadebiutował w maju br. jako dwutygodnik, od numeru sierpniowego jest miesięcznikiem.

Po podsumowaniu wyników sprzedaży pierwszych numerów wydawca zdecydował, że „Bądź jak Barbie” lepiej sprawdzi się jako miesięcznik. - Najlepiej sprawdzającym się formatem w tym segmencie są miesięcznik i dwumiesięcznik. Poza tym kupno dwóch numerów w ciągu miesiąca jest zbyt dużym wydatkiem i obciążeniem dla rodzica - mówi specjalista ds. PR Egmonta Aleksandra Chaberska.

Magazyn nadal kosztuje 19,99 zł. Wydawca nie ujawnia nakładu i wyników sprzedaży pisma.

(MAL, 26.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.