Egmont zmienia „Bądź jak Barbie” z dwutygodnika w miesięcznik
26.08.2014, 07:38
(fot. www.egmont.pl)
Magazyn "Bądź jak Barbie" (Egmont Polska), który zadebiutował w maju br. jako dwutygodnik, od numeru sierpniowego jest miesięcznikiem.
Po podsumowaniu wyników sprzedaży pierwszych numerów wydawca zdecydował, że „Bądź jak Barbie” lepiej sprawdzi się jako miesięcznik. - Najlepiej sprawdzającym się formatem w tym segmencie są miesięcznik i dwumiesięcznik. Poza tym kupno dwóch numerów w ciągu miesiąca jest zbyt dużym wydatkiem i obciążeniem dla rodzica - mówi specjalista ds. PR Egmonta Aleksandra Chaberska.
Magazyn nadal kosztuje 19,99 zł. Wydawca nie ujawnia nakładu i wyników sprzedaży pisma.
(MAL, 26.08.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter