Niemiecka Burda wchodzi do gry w grach liczbowych
19.08.2014, 14:19
Grupa medialna Burda (“Chip”, ”Focus”, Xing, HolidayCheck) po latach oczekiwania uzyskała koncesję pozwalającą jej na wejście na niemiecki rynek gier liczbowych.
Grupa medialna Burda (“Chip”, ”Focus”, Xing, HolidayCheck) po latach oczekiwania uzyskała koncesję pozwalającą jej na wejście na niemiecki rynek gier liczbowych.
W ramach koncesji Burda uruchomiła serwis Millionenchance.de pozwalający na zawieranie zakładów w najpopularniejszych niemieckich loteriach, m.in. "Lotto 6 aus 49", "Eurojackpot", "Glücksspirale". Na uzyskanie pozwolenia niemiecki wydawca czekał od 2008 roku.
Szacuje się, że niemiecki rynek gier liczbowych wart jest około 7 mld euro.
(LL, 19.08.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter