Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawcy "Elle" i "Hot Moda" uważają, że magazyn "Hotelle" wykorzystał ich logotypy

Okładka "Hotelle", na której logo przypomina kombinację logotypów magazynów "Hot Moda" i "Elle"

Logo nowego bezpłatnego kwartalnika "Hotelle", który wydała firma jfk design, przypomina kombinację logotypów miesięczników "Elle" (Burda International Polska) i "Hot Moda" (Marquard Media Polska).

"Hotelle" to kwartalnik lifestylowy dystrybuowany w hotelach. Jego naczelną jest Magdalena Jarczak, która w przeszłości działała a agencjach reklamowych. Magazyn wydano w formacie A4, ma 100 stron. Jego nakład to 30 tys. egz.
Łukasz Jarczak, który odpowiada za marketing w jkf design, zaprzecza, że logo nawiązuje nawiązanie do tytułów innych wydawców. – Chcemy zbudować własny brand, nie kopiujemy czyichś pomysłów – zapewnia Jarczak. Mówi, że wydawcy nie zgłaszali się z pretensjami.
Prezes zarządu Marquard Media Polska Alicja Skrzypczak jest zaniepokojona wyglądem logo "Hotelle": - Logotyp kwartalnika przypomina logo wydawanego przez nas magazynu „Hot Moda”. Jesteśmy zdziwieni, ponieważ zawartość magazynu przypomina również wiele innych elementów. Przyjrzymy się sprawie dokładniej i ewentualnie podejmiemy odpowiednie kroki – zapowiada Skrzypczak.
Również Michał Helman, dyrektor wydawniczy Burda International Polska, nie zamierza pozostawić tej sprawy. - Sprawą zajmą się prawnicy naszego wydawnictwa oraz licencjodawca – Lagardere Active – mówi Helman.

(MAL, 22.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.