Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reiter, Szczygieł i Wajrak tłumaczą dlaczego warto płacić za treści „Wyborczej”

W internetowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Co oni sobie myślą?!" dziennikarze „Gazety Wyborczej” (Agora SA) przekonują do płacenia za dostęp do cyfrowych zasobów dziennika.

Kampania „Co oni sobie myślą?!” to zestaw rysunkowych kreacji z przekierowaniem do strony CoOniSobieMysla.pl. Są na niej filmy, w których Adam Wajrak i Paulina Reiter opowiadają, co kupują w Internecie, a Mariusz Szczygieł opowiada, ile trwa napisanie reportażu.
"Chcemy zwrócić uwagę czytelników na to, że „Wyborcza” ma im wiele do zaoferowania i dlatego płacenie za dostęp do treści jest uzasadnione. Kampania jest jednym z działań marketingowych związanych z promocją wprowadzonych przez nas pakietów cyfrowych „Wyborczej”. Ma też na celu umacnianie pozycji serwisu www.Wyborcza.pl" – informuje w komunikacie prasowym Bartosz Załęcki, dyrektor marketingu i strategii marki „Gazety Wyborczej”.
Wyłącznym medium wykorzystywanym w kampanii jest Internet - reklamy są emitowane w serwisach grupy Allegro, w sieciach zasięgowych i na YouTube.
Za pomysł, kreację i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja Lowe Warsaw. Planowaniem mediów zajął się Starlink oraz dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

 


(03.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.